|  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:06 | |
|  | Čafte všetci. Mám taký problém, dá sa v aircratf.cfg zmeniť minimálna požadovaná dĺžka dráhy pre vzlet? ak áno ako by sa to malo volať?diki |
| |
|
 |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:09 | |
|  | Takhle přímo to nepůjde, budeš muset třeba zvýšit výkon, snížit odpor, nebo zvýšit vztlak. |
| |
|
 |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:12 | |
|  | | |
|
 |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:36 | |
|  | Letadlo nemá v sobě údaj o požadované minimální délce dráhy. To se liší podle nákladu, množství paliva, teploty a nadmořské výšky. |
| |
|
 |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:40 | |
|  | ale ako možem zmeniť to že zvyšim vykon znížim hmotnosť, alebo by najlepšie bolo aby sa to zdvihlo z miesta ako vrtuľník |
| |
|
 |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:52 | |
|  | Zkus napsat, čeho přesně chceš docílit, možná ti lépe poradíme, než takto oklikou  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 19:54 | |
|  | ja chcem aby sa mi traffic zdvihol z 300m ale ona sviňa chce kilometer, aleto si ja nemožem dovoliť a keď tam dam 300m tak mi proste ten traffic len zmizne zo stojanky a nikde ho niet a z tou kilometrovou to ide ako ma |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:00 | |
|  | Áááá Tak tos měl napsat hned, že ti jde o AI traffic Snad nějaký AI odborník poradí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:11 | |
|  | napiš kendymu, ten to nedávno řešil. ale vím, že prostě jen brutálně zvýšil výkon. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:21 | |
|  | tak ako brutalne zvyšiť vykon? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:23 | |
|  | no v aircraft.cfg přepíšeš nějakou hodnotu. například z 1.5 na 2.5. nevím přesně jakou, nemám tady na tom počítači FSku, tak se nepodívám. ale bude to něco v [engine] |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:27 | |
|  | Pokud ti jde o vrtulník aby ti startoval kolmo...tak na to honem zapomen a pokud by se ti to podařilo...tak máš u Microsoftu odměnu jak hrom...nevím o jaký AI model ti přesně jde...takže ti težko poradit kde co přidat nebo ubrat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:29 | |
|  | no ide o modely MI17 a MI24 z českého vojenského AI baličku |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:31 | |
|  | tak na to se vykašli a čekej  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:37 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:44 | |
|  | ještě doplním..ikdyby se ti možná povedlo aby ti sednul hned nebo vzletěl hned...tak ti zejména po přistání na RW bude stejně pojíždět na nejblyžší odbočku z dráhy....a jestli kní má doject nebo skoro u ní přistát...už nejni žádnej rozdíl....to samé platí pro vzlet. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:45 | |
|  | lenže ono to vobec nechce rolovať, len to zmizne, ani sa oto nepokusi |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:46 | |
|  | tak bych problem vyděl jinde...pokud ti ze stojánky rovnou zmizí...let.plány sis dělal sám nebo si nechal původní??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:47 | |
|  | ked tam je kilometrova draha tak idu bez problemov, a letove plany som si spravil ale pomocou tých povodných |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:52 | |
|  | vetšinou takhle mizí když pře časem odletu je ještě připsán @náč....to jest...že má odletět přesně na čas.Pokud tam máš hafo letadel nebo vrtulníků...a jdou všichni na start...a ten co musí odletět přesně na čas...jednoduše zmizí.Tohle se mi stávalo když sem dělal první trafik a ještě nevěděl proč je před časem odletu @náč.Zkusil sem ho umazat a bylo po poblemu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:54 | |
|  | ne zavinače tam nemám nikde |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:56 | |
|  | druhá možnost...pokud stojí na startu nebo někde ve frontě na odlet...a stojí víc než tuším 10 minut a neodletí klasickým způsobem...tak zmizí....jeden ze způsobů FSky jak se zbavit nechtěného |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:58 | |
|  | ale ono sa to ani nehne. proste zmizne, lenive su |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:59 | |
|  | ty se mne zdas |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:03 | |
|  | Jááá??  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:06 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:07 | |
|  | Pokud myslíš mě...tak nápodobně  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:09 | |
|  | narážíš na něco konkrétního? třeba můj vejlet tam do těch vašich končin?   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:11 | |
|  | no třeba...jak něco nevidíš zeshora a máš se pohybovat po asfaltu...tak seš v koncích....zpátky...doprava a rovně   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:20 | |
|  | já šel zpátky i doprava, ale z jinýho pohledu a pak sem šel dlouho dlouho rovně  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:26 | |
|  | to dlouho rovně ti už ale mělo bejt dost podezřelí ...no nic...trošku si vymrz. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:27 | |
|  | no mě to nebylo tak divný, viděl jsem vzadu paneláky   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:07 | |
|  | Zkus sledovat tu linku, co poji prispevky, a zacni u sve sipecky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:03 | |
|  | tak třetí možností je...že tam máš Coperfielda Zkus si dát pryč ten svuj trafik a dej si tam ten original...pokud bude vše vpořádku..tak si udělal chybu někde ty a ne FSka. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:10 | |
|  | ...dyť už psal, že chyba je nejspíš ve VPD, když je kilometrová, tak mu to jede, když 300 m nebo kolik, tak zmiznou.
________
Zkus změnit:
wing_area= // víc
empty_weight= // míň
power_scalar = // víc
Chce to laborovat, nebo poprosit někoho, kdo tomu rozumí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:28 | |
|  | vysledok toho čo ste mi napísali |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:44 | |
|  | Člověče, ty ses hrabal snad i v contact points ne?
Střílet od boku v letový dynamice se nevyplácí, pak to takhle dopadá . Pokud chceš vědět co děláš, tak si jedině musíš nastudovat komplet několikastránkový manuál v angličtině.
Anebo jak už psal Kendy, přizpůsobit se tomu, co už je a na čem pracovali lidi, kteří tomu opravdu rozuměli |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:46 | |
|  | nie ja som len zvňčšil wing area na 600 a ked som dal s5 na 175 tak už boli na zemi |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:12 | |
|  | Hele, Lukyno, na té sotva 300m dlouhé dráze v Prešově s tim žádný seky s mixérama neuděláš, je to prostě na ty AIčka moc krátký.
Zkus ještě udělat za oba konce rwy v AFCADu pomocí "runway link" prodloužené předpolí o alespoň 100m a doufat že to FSka pobere. Další možnost je ještě zkusit poladit příslušný air soubor... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:20 | |
|  | hou tie runway linky som už predlžoval a o dosť ale FSka sa nechce oblbnúť |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:39 | |
|  | je to už měsíc co si stím zrovna hraju.....uprava světel atd....některý mixery opravdu startujou nezvykle dlouho ale moc uprav na tom udělat nejde.Každý vrtulník co je v FSce(myšleno AI).....se chová jako letadlo...tudíž se i jako letadlo rozjíždí a přistává.Prostě stím udělat nic nejde ikdyž ubereš nebo přidáš na hodnotách.Vzhledem k tomu že i o tom málu co vím já ,nemáš ty ani šajn...tak je zbytečné vypisovat sáhodlouhý román jak a co máš změnit...ono se pak muže klidně stát i to...že ti mixer nevzletí vůbec..nebo naopak..přejede dráhu.V dalším případě ti muže vzlítnout a po několika nm....ti spáchá kamikaze s první jarní orbou do nějakýho pole v okolí.Rada zní...nechat to tak a být rád že aspon něco je.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:42 | |
|  | no nie. Keď chcem aby sa to dvihlo z 300m tak chcem aby to aj šlo. Nwm ako v tom zvyšiť výkon, skušal som už skoro všade kde bolo niečo s engine zvyšíť minimalne 5 nasobne ale ono to furt sa nejde pohnúť. ak viete ako to spraviť aby to šlo tak prosím vás sem s tým |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:45 | |
|  | Už sem ti to psal...je zbytečný stím ztrácet čas. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:46 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 21:40 | |
|  | chod hladat oazu zivota ked nic nieje zbytocne |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 27. 1. 2009 / 18:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:52 | |
|  | Vim ze to je obrazne receno, ale brutalni zvyseni vykonu prepsanim hodnoty z 1.5 na 2.5 zni komicky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | min. dĺžka dráhy pre vzlet, ako na to 26. 1. 2009 / 20:54 | |
|  | jo to zní...ale pokud by to pomohlo vyřešit problem..proč ne?....nic to ale ani brutálně neřeší  |
| |
|
|