FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: ATC San Francisco Tower Jeden příspěvek | Celý strom
OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 02:56
kutak
omlouvám se za offtopic... http://cz.youtube.com/watch?v=kos8_mVk1-Y

dokážete si představit letět v tomhle třeba na IVAO?
jestli se říká že řlp je jedno z nejstrsovějších prací, tak tady to platí stopro...

Pokud si todle přečtě Lukáš Spanilý nebo jinej reaál ATC co sem chodí, zajímalo by mně jeslti by si na todle zfleku troufli se zkušenostma z Ruzyně je to fakt jinek level
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 08:04
Kubikula   
A nedá se utéct..., po kolika minutách se asi střídají?
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 09:03
Stew
Tetris, level 15 385. Zpocenej až na prdeli
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 09:11
molek
Tak to je borec.
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 09:30
OK-EUU46   
Na to bych proste nemel!!!
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 10:06
Matyx   
masakr !
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 10:55
A.J.Scandall   
Zas takovej mazec to není, tohle by dobře vycvičenej řídící z PRG zvládl v pohodě.

Co je excelentní, je klid a přehled, s jakým řídící vydává příkazy (na američana velmi dobře zřetelné). Ve srovnání třeba s takovou horkokrevností řídících na jihu Evropy...
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 11:47
kutak
přesně, sází to tam tak stroj, piloti si s nějákym frazeo si starost nedělaj... všichni dobře rozumněj.. přiletět tam nějákej Číňan tak mu asi uvolní všechny dráhy
fascinuje mě to používání všech ranvejí zároveň i když se křižujou o 90°
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 12:27
pseudoMates
Zkus pohledat na netu video NYC ATC. Je to dokument o NYC ATC a je tam asi 15-ti minutová pasáž z KLGA. Tam se taky dráhy křižujou. Byť ne paralelky.. A ten systém je celkem jednoduchej. Na LKPR se taky používají tři dráhy zároveň, když je špička..
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 12:57
kutak
tj ale přecijenom ty ATRka z 13 a nějákej ten VFR z 31 určo ve špičce nelítá hlavní provoz na 24 a 31 zároveň .. snad jenom při bouřce na požádání pilotů... jinak je to samý "in case of go-around turn left immediately, landing traffic rwy24" - nebo tak něják sem to nedávno zaslech
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 21:36
Tragédie v JRD
tri? to cislo mi nejak tak uplne nesedne .)
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 22:12
Jakub Edr
No 22/04 se používá na parkování pokud vím.
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 22:15
Serž   
no snad proto tomas psal svuj prispevek
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 23:06
FSPilot   
Pokud uvažuješ dráhu v užívání, tak na LKPR je momentálně možnost použít 4 dráhy Fyzicky tam jsou 2 aktivní a jedna uzavřená, ale ty 2 se dají použít ze 2 stran, to je snad jasné A když si představím, že pro bulíky, ačka a větší mašiny se používá např. RWY 24 pro vzlety i přistání, tak pro ATRo může být výhodné startovat z dráhy 13 (např. na VOZ, nebo BODAL) a neplete se rychlejším érům do cesty a ATC nemusí podle mě čekat s povolením ke vzletu, popř. přistání na RWY 24 (popř. 06) tak dlouho) a naopak pro maličké éra, jako Cessny nebo co já vím, co za prskolety lítá na LKPR je výhodnější vítr třeba z dráhy 31, na vyčkávací místo to mají taky blíž a když to po vzletu hned otočí, tak dráhu 24/06 taky neblokujou na dlouho takže já bych s těma 3ma dáhama souhlasil, ikdyž je to jen moje doměnka
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 23:35
pseudoMates
Domněnka je to správná..
 

OT: ATC San Francisco Tower   1. 2. 2009 / 00:06
kutak
a pro ty ATRka, pokud se nemýlim, neplatí restrikce o hlučnosti, takže v poho mužou z tý 13.. jen proudový letadla mají omezení
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 23:05
turbík
24 / 13 / 31 2 betony ale 3 drahy
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 23:15
Serž   
a D1 u vyskova, 4 drahy...
 

OT: ATC San Francisco Tower   1. 2. 2009 / 00:52
FSPilot   
A dokonce paralélní Ale tak mě napadá, není tam spíš 1 beton (2 dráhy) rozdělena na půl?
 

OT: ATC San Francisco Tower   1. 2. 2009 / 01:00
Serž   
neni, draha 10m siroka uz neni draha. proto tam jsou vytahovaci sloupky stredovych svodidel
 

OT: ATC San Francisco Tower   1. 2. 2009 / 20:46
FSPilot   
V tom případě tam jsou jen 2 dráhy, teda, pokud beru buď beton a nebo jen trávu
 

OT: ATC San Francisco Tower   8. 2. 2009 / 13:36
Serž   
btw jednu dobu ta draha byla svodidly rozdelena pro obousmerny provoz
 

OT: ATC San Francisco Tower   31. 1. 2009 / 22:09
Serž   
pred casem tu byl nejaky zaznam ridiciho z LA nebo JFK nebo snad neceho jineho GND.... ten tam taky sazel instrukce jako by se bavil se svym sousedem. uprimne - ja mu nerozumel ani hovno a to jsem nikdy nemel problem domluvit se anglicky. nekteri z vas si me mozna i pamatuji z eteru ivao
 

OT: ATC San Francisco Tower   1. 2. 2009 / 01:36
A.J.Scandall   
To je někdy problém anglofonních zemí. Používají až příliš otevřenou řeč. Ane ne angláni, ti se drží, ale spíš amíci. Proto oceňuju toho řídícího z SFO, to bych dokázal na a z toho letiště letět snad i já.

Další věc je, že my, pro něž je angličtina znouzectností a Shakespeara si radši přečteme v překladu, se ve světě vcelku dorozumíme, protože se umíme adaptovat i na znásilněnou angličtinu. Létal jsem ale kdysi i s australanem, jež tímhle jazykem (byť v dialektu) mluvil od plenek, a ten kluk měl někdy potíž porozumět "hotentotské" angličtině przněné neanglofonními národy. Protože jeho ucho na to nebylo zvyklé. Zatímco nám to bylo fuk.

Pražské ATC je strašně nesourodé. Někdy se sejde směna, která hravě předčí SFO, někdy je to průměr, a někdy mám pocit, že sedám v Horní Dolní na práškařské ploše. Je to stejné jako s pilotama...
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ