FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pilotní výcvik Jeden příspěvek | Celý strom
Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 11:07
Johnny pilot   
Ahoj, nevíte, kolik stojí takový pilotní výcvik na sportovní letadla?? ( ne UL) Např. Zlín-142 apod.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 11:15
Tragédie v JRD
hodne .. priprav si tak 150 - 200 tisic ...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:47
honza marek   
Záleží taky na tom, jestli si vybereš nějakou renomovanou pilotní školu typu Bemoair, F-air, DSA,... nebo začneš lítat na nějakym poklidnym AK letišti
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 11:23
Jakub Edr
Tady máš hodně informací. http://www.aeroweb.cz/
Ta licence kterou chceš se nazývá PPL
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:27
Lowmick   
Na aerowebu bacha, v casti pilotni vycviky PPL(A) nejsou u vsech spravne ceny (bud jsou uplne mimo, nebo bez DPH, ale psane jakoby s DPH. Bez dalsich poplatku apod.). Radsi mrkni primo na webovky FTO/AK.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:29
DEJV
a ses si jistej ze chces delat vycvik na Zlinu a ne radsi na Cessne ?

Aaa kritika ze vsech stran , tak do me
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:36
tomisy   
Peťo četl si to?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:37
Lowmick   
Ne necet, mam vlci mlhu. Ty jo? Co tam pisou?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:38
tomisy   
No podívej se na to znova, taky asi nějak blbě vidím...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:39
Lowmick   
No...ona je nedele, po sobotni noci lidi placaj ruzny nesmysly.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:42
FSPilot   
Jo tež si říkám no, jak psali něco o zlínu, že prý výcvik na PPL nebo co, že?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:42
tomisy   
Jo no, integrovaní totiž nemusí v neděli na letiště, takže si to můžou dovolit
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:44
Lowmick   
Se divis? Je nedele, tak integrovani nedelaj. Taky musej mit svuj klid kdyz makaj v cessnach do sedreni tela kdykoliv jindy.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:45
tomisy   
Tak tak, navíc ta cessna si taky musí trochu vydechnout.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:47
Lowmick   
Jo jo, machanici po letovym dnu musej utahnout zase par sroubku...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:49
tomisy   
A taky musí v FTO přece spočítat ty hromady prachů, co jim vydělala, to taky není hned.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:51
Lowmick   
Simte, tisicovka sem, tisicovka tam. To jsou maly ryby. Na zacatku se tam proste narhne 200 000 a hotovo. Zadny starosti, pohoda.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 12:54
tomisy   
Jojo, čistý ruce, volný víkendy, prázdná prkenica
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 13:03
Lowmick   
Ciste ruce? Ale naopak, v jedne Jeppesen a v druhe Garmin.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 13:35
Jakov
aneb podle map už lítaj jenom kokoti
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 14:01
A.J.Scandall   
Hele, a není tohle rejpání trochu zbytečný?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 14:03
BloodDrainer   
Muzete mi nejak vysvetlit, o cem se bavite?
Ja vas moc totiz nechapu, a co to mluvite o tech integrovanych? A co mate proti cessnam?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 14:05
FSPilot   
Integrovaným závidí levnější a rychlejší postup a cessnám závidí, že jsou to hodné éra a mají berany
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 17:33
MiG-21MFN
jo a když si zneguješ tenhle výrok, tak se dostaneš tak někam k pravdě
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 17:47
BloodDrainer   
takze integrovany vycvik trva dele nebo co?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 20:44
FSPilot   
no, lámu si s tím docela dlouho hlavu a pořád mi vychází prázdná množina a nebo minus nekonečno ))
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 20:49
MiG-21MFN
ty chodíš na tu parodii vysoký školy, na tu vaši VŠB nebo co to je, že jo?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 21:13
Helicopter pilot
Něco bych ti napsal, ale raději se kousnu do jazyka! Zajímalo by mě jestli vůbec víš o čem mluvíš.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 21:16
MiG-21MFN
áá ostraák, nic jinýho bych nečekal ty asi moc humor nechápeš co?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 21:48
Jakov
Na východ od Český Třebový lidi nepoznaj ironii a vtip, to mám vyzkoušený...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 22:13
FSPilot   
No čecháčci jsou na tom s humorem trošku jinak než my vychodniari Ale zase né všichni, žejo Vyjímky jsou na obou stranách, ale já tou vyjímkou nejsem
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 22:15
FSPilot   
"...vysoký školy..." cožeto?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 22:33
Lowmick   
no ono kdyz to porovnam s VUT... tak to zase tak vysoky nemate
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 22:52
MiG-21MFN
no to je další hvězdná škola pánové pánové.. čvut to je špička. z čvut odcházejí nejlepší piloti, profesionálové, kteří tomu rozumí a strčí do kapsy kdejakýho floutka. a to jim stačí prosím 200 hodin
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:03
FSPilot   
a to jsi čet v letáku TESCO?

btw. jak vysoké máte to VUT? V Porubě to má myslím 8 pater! Takže vysoká je teda dost!
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:05
donCarlos
To říkali mechanici za hangárem

Ale k tématu... Budovy ČVUT kde se pohybujou piloti mají 4-5 pater, takze na výšku jako nic moc. Na druhou stranu, pater nadzemních, narozdíl od Poruby
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:08
FSPilot   
to poslední souvětí jsem nějak nepobral Chceš tím jako říct, že ČVUT se zahrabává radši pod zem, jo? Kdo ví, co tam koujou za pikle
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:11
donCarlos
My nemáme důvod lézt pod zem, to je vaše specifikum
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:09
Lowmick   
myslim ze 18 pater... mate co dohanet
27510 B / 600 x 450 / DSC01135.JPG
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:17
FSPilot   
Ale zato nemáte na dvorku UFO
31117 B / 600 x 450 / IMG_0067.JPG
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:40
Mike2811
Na te fotce je stejně mnohem zajímavší ta nemocnice s heliportem v pozadí, z aviatického hlediska samozřejmě...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:41
Pips   
Unás není na dvorku, protože u nás už lítá
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 23:43
Mike2811
A fotky máš ?
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 13:49
Pips   
Nemám fotky, vono to lítá hrozně rychle ale tuhle to prej nestihli ubrzdit a udělali nějakej humbuk v Německu ))
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 03:35
Cirrus/Pindra
taky uplně zbytečnej dloub... ještě si tu nakonec budem vyčítat,kde kdo lítáme.. hmm...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 10:09
FSPilot   
Nene, on je chtěl poukázat, že z ČVUT pochází jen banda namyšlených fracků, kteří si myslí, jací nejsou s 200h borci a jak všechny nestrčí do kapsy a všichni kolem se jim jen smějou

Ale vážně:
Kapča z ČSA, se kterým jsem se bavil mi řek, že v podstatě všichni noví piloti, kteří přilezou do velkého éra jsou dobře teoreticky vybavení, ale to je tak asi všechno, tzn. téměř nepoužitelní pro praxi Proto jsou všude ty požadavky na nalétané hodiny
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 11:20
Lowmick   
hehe, to ti teda ten kapca rek novinku na kterou by nikdy nikdo z nas neprisel...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 11:29
FSPilot   
Já neříkal nic o novince Jen jsem doplnil to, že "z čvut odcházejí nejlepší piloti, profesionálové, kteří tomu rozumí a strčí do kapsy kdejakýho floutka. a to jim stačí prosím 200 hodin"
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 12:27
Lowmick   
Na to ja jsem taky neodpovidal, cvut je mi ukradenej.
Psal jsem ohledne druhe casti tvoji zpravy.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 18:58
FSPilot   
Však ono to tak trošku souvisí Ti "proslavení superpiloti z ČVUT" jsou na tom v cockpitu éra pak úplně stejně, jako všichni ostatní
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 11:58
MiG-21MFN
chci jen dodat, že ne všichni jsou takový ale občas mi to docela vyráží dech, když je tak slyšíš jinak proti čvut nic nemám. taky tam jsem
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 12:28
Jakov
Já tam teda jako taky nejsem...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 12:29
Cirrus/Pindra
Stále by mě zajímalo, se kterejma osobama a z jakejch ročníků od nás jste přišli vůbec do styku... ? Těmhle řečem fakt moc neveřim, zvlášť když většina z těch kluků má co dělat aby prolezla do třeťáku.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 13:16
MiG-21MFN
no zrovna tohle mi psal nějakej třeťák. do kontaktu přicházím hlavně s prvákama
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 18:59
FSPilot   
Nebooj Sebevědomí jim lehce opadne
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 19:07
MiG-21MFN
no to si jen myslíš. se zeptej toho kapči, zeptej se někoho z tvs.. odkudkoliv oni jsou sebevědomí pořád
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 21:10
FSPilot   
No, ale když pak začne kapča drtit, tak jim zklapne O jednom takovém případu jsem slyšel, jak z jumpseatu poslouchal kámoš kapitána, jak seřval FO takovým způsobem, že byl rád, že ho nevyhodil přes okýnko a tohle, si myslím, si človek zapamatuje
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 13:25
orlík
Já tomu moc nerozumím, ČVUT jsem opustil už před hodně dlouhou dobou a úplně jinou fakultu, ale proč je potřeba mít k řízení letadla vysokou školu? Resp. docela by mě zajímalo jakou kvalifikaci získá absolvent Dopravní fakulty, obor dopravní pilot? Co jiného kromě řízení letadla umožňuje diplom této fakulty? Zajímá mě to mimo jiné i proto, že synek se pomalu blíží do věku, kdy se začíná přemýšlet nad volbou další školy.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 14:01
Lowmick   
Certifikat ATPL a Bc. No a co jinyho krome rizeni letadla to umoznuje? S tou teorii ATPL se da pohybovat dal kolem litani, na podobnych oborech s jinym nazvem se bere temer to same (myslim ze Provoz letadel nebo jak se to jmenuje). Navic clovek konecne studuje co ho bavi.
Ale vysvetli mi, proc by na to nekdo chodil (tim myslim konkretne obor Profesionalni pilot), kdyz by nechtel litat? Cili otazka "Co jiného kromě řízení letadla umožňuje diplom této fakulty?" mi pripada prinejmensim podivna... Kdyz bych sel treba na elektro tak taky nepredpokladam ze bych byl chemik - profesional.
K rizeni letadla nemusis mit vysokou skolu, nicmene na levou zidli ji "doporucujou" a ve svete existuji i firmy ktere ji "vyzadujou".
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 15:33
orlík
Upřesním otázku. Jaký je rozdíl ve znalostech absolventa letecké školy (ATPL) a ve znalostech absolventa Dopravní fakulty? To mě zajímá. Ev. co z nabytých znalostí lze uplatnit později i jinde - taky jsme studovali s tím, že chceme být konstruktéři, přesto jsme většinou tušili, že jimi nebudeme. No a z kruhu po bezmála 20ti letech není konstruktérem nikdo. Jestli se učíte totéž, jako na "provozu letadel", budiž. Ale není tato fakulta spíš výsledkem "marketingového snažení ČVUT"? I když je pravda, že "pilotní" vějška tu byla vždycky - v Žilině - pro hodně vyvolené.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 16:38
Lowmick   
No kdyz porovnam ciste teorii z FTO a ze skoly (v mym pripade VUT, u ostatnich CVUT/VSB apod), tak primo ze skoly je dle meho vic veci. Kazdy ucitel ma svuj predmet ktery ma namakany nazpamet a vi o nem, ze to je zrovna ten nejdulezitejsi ze vsech 14ti. V FTO jede prevazne jen to, co budes potrebovat primo na zkousku ÚCL.

Chodil jsem jak na teorii FTO, tak i VŠ. Co se tyka srovnavani ceskych skol s Zilinou, tak je to snad uplne to same, akorat se tam jinak zdravi kdyz prijdes do tridy.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 17:00
Cirrus/Pindra
Na vejšce většinou, ne ale vždy, učí konkrétní předmět osoba tomuto oboru značně zasvěcená. Dokonce bych řekl, že na některé přeměty jsme měli vůbec evropské špičky ve svym oboru. Mám možnost srovnání i s komerční FTO a množství a kvalita informací na čvut podstatně vyšší.

Ovšem jak už jsem tu ale několikrát psal. Být teď znova po maturitě před volbou co dál, jdu na nějakou techniku nebo management, seženu si práci a postupně lítám výcvik a dělám FTO dálkově. Je to bez stresu,že po škole se nikde nechytím a přitom mám víc jak mega dluh, bez stresu z drsnejch zkoušek z matiky, fyziky apod., jejíž úroveň je dovolím si říct přehnaná a mít možnost uplatnit se i jinde je prostě nezbytná.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 17:05
Tragédie v JRD
Dokonce bych řekl, že na některé přeměty jsme měli vůbec evropské špičky ve svym oboru

a to vam rekli oni sami? u nas (byt stredni) si o sobe profesori (a o skole) taky mysleli "zajimave" veci ... i kdyz realita byla trosku nekde jinde...
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 17:17
Cirrus/Pindra
Ano, nastoupili před nás a řekli nám, že jsou nej. Hovado...

Třeba pan doc. Ing. Daniel Hanus, CSc. je opravdu špička na letecký motory, jeho práce mluví za vše. To samý pan profesor Brož v předmětech zaměřených na aerodynamiku pod i nadzvukových rychlostí, ten ostatně vyučuje hlavně na strojárně.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 21:26
Sláva
Muzu jen potvrdit - jak pan Hanus (byt jsme ho meli jen kratkou chvili), tak hlavne pan Broz jsou lide, o kterych tvrdit, ze "umi" je vylozena urazka jejich vedomosti a schopnosti. Navic predevsim pan Broz je neuvitelne skromny clovek, jeho titulovani se jako "prestarly vysokoskolsky ucitel zmatene podavajici svuj chaby vyklad" bylo az mozna moc skromne Ale i dalsi lide dobre vedi o cem mluvi, jsou to vetsinou lide z praxe (at uz aktualni nebo byvale - pan Bila, p. Vecko atd.).
Samozrejme se najdou i lide, kteri davaji svou nadrazenost patricne najevo (zasveceni urcite budou znat jmeno Drastik, Mala - a pokud jim prave dostali opet osypky, omluvam se) - ale jde obvykle o lidi, kteri nevyucuji predmety spojene s letanim.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 21:38
MiG-21MFN
no drastík je strašnej polozmrd. a malá.. na to snad ani nejsou slova
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 21:40
Sláva
Na tom se shodne asi 95% lidi na fakulte - zbylych 5% s nimi neprislo do styku a jsou to predevsim ucitele
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 21:44
MiG-21MFN
ještě kolega hykš je dobrej. já s ním sice neměl moc problémy, ale to spíš proto, že jsem na cvika nechodil a napsal sem si jen dva testy, který jsem si opsal
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 21:55
Sláva
S nim jsem se nastesti moc nepotkal, pokud nepocitam prijimacky, kdyz me malem vyhodil se slovy "Na ty obcance nejste vy, to vam neverim!" a ja mu musel ukazovat ridicak (na druhou stranu priznavam, ze jsem si s fotkou na obcance v ty dobe nebyl moc podobnej )
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   2. 2. 2009 / 19:06
FSPilot   
dá se to brát ještě tak, že pokud člověka lítání zajímá, tak nejen, že studuje VŠ v oboru, který ho zajímá, ale po absolvování dostane certifikát o absolvování teorie ATPL, kterou by si jinak musel platit (samo, v porovnání s celkovými náklady je to nic, ale každá ušetřená kačka dobrá) a může směle vyrazit na ÚCL na zkoušky ATPL To bych vnímal asi jako jednu z hlavních výhod a pak titul, který taky může pomoct. Taky si během studia může člověk udělat spoustu známostí a díky VŠ se může dostat i k dalším informacím, které by mu komerční letecká škola nedala
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 13:24
hrabi
Dejve Cesna neni letadlo
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 13:36
Raspber
To je moje noční můra. Hoblování okruhů nad LKMT se 150kou. ........ Raději bych je hobloval se zlinkem.
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 13:43
FSPilot   
...na zádech a nad dráhou dělat průlety s výkruty
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 14:08
DEJV
no tak s tou 150kou to chapu
   Seznam příspěvků  

Pilotní výcvik   1. 2. 2009 / 17:17
jemen
Proc?
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ