| | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 20:57 | |
| | Dobrý večer chtěl bych upozornit veřejnost, která nepostřehla a mela by zájem že se jedná o vytvoření Virtuálního aeroklubu jednání probíhá na foru CZ IVAO konkrétně http://ivaocz.virtualskies.net/forum/viewtopic.php?t=896
Zakládám nové vlákno, protože původní již je zahrabáno v ostatních příspěvcích
S přáním příjemného zbytku dne Mak |
| |
|
| | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:01 | |
| | no, tim ze by jsi to napsal do toho puvodniho vlakna, by jsi ho zase vytahl nahoru .. |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:06 | |
| | Na druhou stranu ale tímto způsobem vyprovokoval Tebe k reakci, což nepochybně přitáhne pozornost mnohem víc, než oživení původního vlákna |
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:18 | |
| | spis naopak ... kdyz uvidi me, tak ho spis zignorujou, nez ze by pritahl pozornost |
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:24 | |
| | Jo,jo......je mi 45 let,něco jsem už zažil,ale na takovýho sarkastu jako je Tomáš jsem už dlouho nenarazil.Přeju dobrou noc všem optimistům a pohodářům.Happy. |
| |
|
| | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:32 | |
| | podla mna traged nenavidi cely svet . zatial som nevidel prispevok kde by do niekoho nepi. coval alebo nemal blbe a zbytocne poznamky... uz mi to fakt leze na nervy !..P.S. nezabudni napisat ze to nemusim citat .. to ma napadne aj sameho |
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:33 | |
| | Zkreslený názor, protože Tragédovy odborné příspěvky bývají kvalitní. |
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 3. 2. 2009 / 00:37 | |
| | Jestli to nebude tím, že to neřeší a dělá si prdel bez rozdílu ze všech a ty to nechápeš |
| |
|
| | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:33 | |
| | to je dobry napad.jen tak dal...
ja sem pro,ale chtelo by to nekd dat do kupy.
Jakub |
| |
|
| | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:34 | |
| | zkusíme ještě raz a co by se třeba diskuse motala kolem Aeroklubu a neeee kolem Tragedovýho pičovan* OK??
Mak |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:37 | |
| | tak si zapičuju já už teda máte vymyšlený, jak to bude? co jsem si tak četl na tom odkazu, tak vlastně nevíte ještě nic moc a kolik vás je? |
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:38 | |
| | ja to cetl, a dosel jsem ke stejnemuzaveru .. ale nechtel jsem picovat.. protoze myslenka to neni spatna... otazka je provedeni ... kolem virtualaku se taky motalo milion lidi, a jak to (ne)dopadlo ... |
| |
|
| | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:42 | |
| | chválím příspěvek a není rýpavý... máš pochvalu... |
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:47 | |
| | | |
|
| | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:42 | |
| | No ja to taky cetl... Nedavno tu nekdo myslim psal, jak AVP mel kdysi taky ruzne frcky na kdejakou ptakovinu, na vsechno ruzny ratingy apod. a ze to na tom krachlo (pripada mi ze i CVAF na to dojel)... a co nevidim na foru - uz se vymysli PPL, VFR noc a dalsi.
Jooo to bude neco pro Zarembu a prezkousenicko na SEP Z142
|
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:46 | |
| | jj .. to si pamatuju .. cetl jsem to .. jako system hezky, na zacatku mi to prijde jako rozumne, ale .. pak to asi lidi prestane dost bavit, zacne to upadat a pod...
a mam pocit, ze na virtualaku se dost negativne projevil i jeden byvaly zdejsi expert, sasinka |
| |
|
| | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:47 | |
| | zrovna dneska jsem si na něj vzpomněl když jsme tu tak probírali čvut |
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:48 | |
| |
No ja, jdu do toho.
Ale nyní pouze jako examinátor a mentor. Zaručuju profesionální přístup hodný aeroklubovému létání na IVAO aneb učiňmě přítrž výcviku pádů na okruhu. V případě zájmu mě kontaktujte.
P.S. Rychlokvašky v našem aeroklubu trpět nebudem!!! |
| |
|
| | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:55 | |
| | Tak když ty jako examinátor, tak to toho jdu taky... |
| |
|
| | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:25 | |
| | No ne, zadny rychly karierni postupy. Nejdriv mu dejte napsat typovku na Cessnu, prezkouseni ze 3 okruhu a 30min zatacky do 15° v prostoru. Pak se uvidi...
Pekne podle osnov. To by to pak moh litat kazdej. |
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:27 | |
| | Právě jsi se navrhl na zkušebního komisaře
|
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:29 | |
| | Ty strupe typovku na ten krám hranatej už mám, budou to dva roky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:31 | |
| | Dva roky? To uz jsi mel obcanku?
A mas na tom virtualne realny razitko? Abych se ti nepodival do zapisniku mladej... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:38 | |
| | Hele vylez z vany, zaparkuj kačera, dej mamince pusu na dobrou noc a nezapomeň se před spaním vyčůrat... |
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:55 | |
| | ja bych to tak nehrotil jak jsem psal jako prijimacku by jednoduse mohlo byt zda upi odtartovat aniž by sjel z drahy esi umí okruh popr. hlášeni pri okruhu na info a esi umi pristat jěka aby nepooral drahu a bez obrovskyho zabaka |
| |
|
| | | | | | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 11:38 | |
| | Co je na aeroklubovém létání profesionální, ty rychlokvaško |
| |
|
| | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 01:29 | |
| | Mně říkáš rychlokvaško? Na to jsou tu snad jiní adepti, nebo se pletu?
Nechci nikoho jmenovat, ale napadá mě Lowmick |
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 10:25 | |
| | To neni rychlokvasismus, se s tim proste nesmis tolik mazlit
Jo a abych to jeste trosku okorenil - tak po vcerejsku zmrzlej obchodnik Nasral jsem te? Aspon trosku? |
| |
|
| | | | | | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 12:21 | |
| | Takže nebudou vývrtky těsně po vypnutí z navijáku? TO je mrzuté, to tedy asi zůstanu offline |
| |
|
| | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 13:35 | |
| | Hlavně prý nebudou brigády a noční střežení letiště |
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 14:19 | |
| | Tak to je skoda, na ty nocni strezeni jsem se tesil... Hlavne s aeroklubackama... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 10:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 14:50 | |
| | Samozrejme ze jo, bohuzel jen virtualni |
| |
|
| | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 01:27 | |
| | No jo, navijáky v FS simuluje jen jakýsi bazmek, až si zapleteš lano.... |
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 10:00 | |
| | technologie VET |
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:40 | |
| | sakra proč to tu píšu účel tohoto odkazu byl aby si toho lidi co by to zajímalo všimli a mohli se toho chytnout popřípadě přispět svým názorem. toť vše
Mám radost konečně se to aspoň týká tématu...
Mak |
| |
|
| | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:46 | |
| | no mě to právě zajímá chci vědět, jak to budete mít když si budu moct vzít albabruse a poletovat si za VFR jak budu chtít, tak jsem váš ale abych se zase kodrcal všema možnejma výcvikama, na to moc zvědavej nejsem |
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:51 | |
| | nevím jak to na tym foru kdo cetl ale je tam nějak řečeno že by se jednalo o letadla kategorie L a typu aeroklub takže s albikem děte na CVAF také je psáno že výcvik by neměl být brán tak striktně atd vse zajimave je tam... |
| |
|
| | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:53 | |
| | no zrovna s tím výcvikem to tam nemáte tak uplně dořešený. přijde mi, že každej navrhuje něco jinýho. jinak taková cessna 421 nebo 303 je kategorie L? a proč albík ne? mě nebaví se někde vláčet se 142 |
| |
|
| | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:53 | |
| | přistane albik v třeba olomouci??? |
| |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:57 | |
| | ok dokáže přistát albik v olmu aby ta dráha byla pouritelná a albit to nerozoral a zustali mu nohy |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 23:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:05 | |
| | Ne
Dráha v Olomouci má prosím 760m a L-39 Albatros má minimum pro přistání 930m resp 800m vzlet.
Ale k věci:
a) je to návrh
b) nějak by použitelná letadla měla být omezena nebo tam bude akorát bordel.
c) říkám to nerad (protože L-39 není typické AK letadlo, že?) ale je kategorie L.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:12 | |
| | ale ano na LKJI L-39C kolikrát byl. dráha je 900, ale na přistání mu stačilo tak kolem 2/3 dráhy na start těch 850 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 23:21 | |
| | Pokud se týká Albablacka, tak pod 850m se nejde a musí být ještě slušný předpolí... a hlavně záleží v jakém stavu je samotná dráha...
Třeba na leteckém dnu v Plasích se zatím díky tomu že je to vždy první letecký den v roce a je takřka každý rok slušně podmáčená dráha zatím nepovedlo sednout. Jihlava je v tomhle pohodovka, ale nejlepší travnatá dráha je v Žatci-Macerce, super podloží, krásně rovná, upravená a zatim jsem nezažil že by byla vyloženě neprovozuschopná...
NO... pokud to letos vyjde, tak je předběžně domluvena učast na leteckém dnu ve Skutči a vzhledem k tomu že místní nejdelší dráha má 880m a její sklon mezi prahama je 22m, tak to bude takový malý český Courchevel |
| |
|
| | | | | | | | | | | Virtuální Aeroklub 3. 2. 2009 / 00:40 | |
| | osobně jsem viděl přistát albatrose na LKPN...to myslim stačí... |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:26 | |
| | | |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:31 | |
| | spletl jsem si prispevek to ok melo byt o nekolik pater vys |
| |
|
| | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:42 | |
| | Já jak čtu vaše dohady tady i na CZ IVAO foru, tak to má všchno hezkou myšlenku, ale chlapi, vám chybí jeden vůdce, kterej to dá dohromady. myšlenka "všechno všem" je krásná, ale nefunkční |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:47 | |
| | to víme zatím se to dává dohromady zda to má vůbec smysl jakmile se zjistí že jo(ne) tak se začne dál rovíjet já doufám že to vyjde..
Mak |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 21:47 | |
| | bacha na toho vudce.... ) |
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 2. 2. 2009 / 22:26 | |
| | Taky jsem myslel na Borka, ale nevím jestli by to nebyl střet zájmů, nevím jak to tyhle divizní manažeři mají ošetřený.
On se kupodivu na toho "vůdce" nikdo nežene a jelikož by to měl být někdo znalý, tak je to svízel. |
| |
|
| | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 03:14 | |
| | Ahoj Létavci,
Prolítl jsem vaši diskusi na IVAO fóru a napíšu vám co si o tom myslím ikdyž to asi rádi neuslyšíte. Napsal bych to přímo tam, ale to bych si musel vzpomenout aspoň na přihlašovací jméno
Předesílám že se mi nejvíc líbí názory tam prezentované Zarembou, takže kdo je s nimi v příkrém rozporu nechť nečte dále, protože mu naskáčou pupeny.
První co nechápu je přínos něčeho jako je VAK pro kohokoli. Lítat okruhy, navigační, akrobačku, prostě cokoli můžu přece i na IVAO už teď a to prosím bez jakýchkoli umělě přidaných omezení. V tomto případě to dokonce nepřináší ani výhodu speciální volačky, spíše naopak.
Možná by to bylo (kdyby to fakt s tím výcvikem fungovalo) dobré pro lidi co letadlo v životě neviděli, ale i tak si myslím že piplat prvního by vás asi bavilo, ale pátej už byl opruz...
Navíc, jak už psal Zaremba, jakékoli frčkování, kastování, přezkušování a ještě ke všemu z techniky pilotáže je, a to zejména v takové oganizaci jako je VAK, kontraproduktivní. Je potřeba si uvědomit, že v reále jde o život, tam to smysl má. Ve virtuále jde celkem o prd a je to jen zbytečná komlikace pro všechny zúčastněné. Ono totiž to školení a přezkušování sežere spoustu času všem, vyžaduje to koordinaci. Pokud navážete postup jen na nálet, spousta lidí odpadne stejně, protože to prostě psychicky neunese jak pomalu to naskakuje. No a kdybyste to chtěli umožnit přeskakovat jak někdo navrhoval, sebrete motivaci i těm posledním dvěma skalním
Pokud to chcete provozovat na IVAO a jde vám o to aby piloti uměli aspoň základní komunikaci, příjde mi že řešíte vyřešené. Žil jsem v domnění že každý pilot by toto měl umět než se tam vůbec připojí.
Když jsem se kdysi pokoušel létat za VFR na IVAO, jediný na co jsem se mohl připojit a vysílat byla v podstatě oblast anebo řízený letiště. Párkrát jsem to pravda i zkusil se na tu oblast dobouchat, ale připadal jsem si trapně a nepatřičně, protože lidi co lítali několik km nade mnou vůbec nezajímalo kterouže ATZ jsem právě navštívil a naopak. Nejsem takový ignorant abych si nevšiml že doba se změnila a na IVAO je možno obsazovat stanoviště AFIS.
Takže jestli vám jde o podporu VFR provozu na IVAO, je potřeba sehnat dohromady, pokud možno v jeden okamžik hodně AFISáků a pilotů Nemyslím že VA je způsob jak toho dosáhnout. To už inzerát tady na peráku zafunguje asi lépe.
Nicméně udělat nějaký online systém který by evidoval kdo kdy kam se chystá letět a kde kdo bude sedět na AFISu by nebyl asi špatný nápad. Pomohlo by to koncentrovat síly ...
No a pokud by vás vážně těšilo bouchat okruhy a hrát si na ratingy, založte vFTO a nemaskujte to za AK
Víťa |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 07:18 | |
| | | |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 09:00 | |
| | Mě k životu stačí Aeroklubové AI. Díky za něj.
Varianta on-line aeroklubu mi přijde jako ocasárna. Jediné, co by s tím mohlo být spojeno jako docela zajímavé jsou platby aeroklubu za provoz, protože brigádu na IVAO asi odpracovat nejde. Pokud tohle hodláte zprovoznit, tak Vám klidně budu dělat pokladníka - jsem na svých účtech on-line
|
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 01:26 | |
| | Tímto svým názorem jsi mne překvapil. Já jsem tomu z počátku také nevěnoval pozornost, ale pokud to bude založená na naprosté dobrovolnosti, což je v podstatě odsouhlasené, tak to má oproti ostatním "organizacím", jako jsou poslední AVP a asi CEF obrovskou perspektivu.
Neříkám, že se na IVAO najednou objeví "tuny" VFR provozu, ale alespoň jej to přiblíží k virtuálnímu létání. |
| |
|
| | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 08:09 | |
| | Hlavne aby konecne bylo trochu castejsi AFIS pokryti.. Nebo aspon Praha Info. Bez toho je to dost blby.. Mozna bysme se to vsichni co litame online VFR meli aspon trochu naucit a obcas provozovat. Preci jen frazeo je jedna A4ka |
| |
|
| | | | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 08:48 | |
| | no Praha Info bejva casto v tydnu odpoledne ale stejne tam jsou tak 3 letadla |
| |
|
| | | | Virtuální Aeroklub 4. 2. 2009 / 12:23 | |
| | Pokud by si pánové přečetli o co tam jde, tak bych se nemusel namáhat ale prosím, beru to jako zopakování.
>Lítat okruhy, navigační, akrobačku, prostě cokoli můžu přece i na IVAO už teď a to prosím bez jakýchkoli umělě přidaných omezení.
Žádná omezení tam nejsou. Až bude, zaregistruješ se na ten server (stejně jako tady nebo na 90% podobných serverů), můžeš tam diskutovat, učastnit se pořádaných akcí, létat mise a reportovat své lety a to vše jen pokud uznáš za vhodné.
Na jednom místě najdeš přehledně věci týkající se virtuálního VFR. Zda bude vůbec registrována oficiální VA ve stínu (nejen tvých) názorů pochybuji. Létat můžeš s čímkoliv a pod sebou.
>Žil jsem v domnění že každý pilot by toto měl umět než se tam vůbec připojí.
A jak dopadne člověk, který se připojí na nějakou divizní akci a bude mít jen teoretické znalosti? Pokud ho nezesměšní už tam, tak tady zcela jistě.
>a nemaskujte to za AK
Pro mně za mně se to může jmenovat třeba Sdružení Rampy Mekváka, hlavně když budou věci k VFR pohromadě.
K MaPa-ovi:
Ti lidi to chtějí dělat dobrovolně, zadarmo a ve volném čase a i když si můžu myslet o výsledku cokoliv v životě bych si nedovolil to nazvat "ocasovinou".
|
| |
|
| | | | | Virtuální Aeroklub 5. 2. 2009 / 14:14 | |
| | Zbytečně se rozčiluješ.
Já jsem si to samozřejmě přečet.
První dvě třetiny mého článku se týkají vývoje vaší diskuse, ne konečného stavu a dal jsem je tam proto, abych vás utvrdil v názoru že to není cesta správným směrem.
Tohle ale stojí za reakci:
Cituji:"A jak dopadne člověk, který se připojí na nějakou divizní akci a bude mít jen teoretické znalosti? Pokud ho nezesměšní už tam, tak tady zcela jistě."
Ja myslím že když bude umět na správné frekvenci slušně pozdravit tak už se nějak domluví. Speciálně někde na AFISu to není takový problém.
Pravda, vyskytovala se zde individua která by nejraději vedla UCLv a pozastavovala platnost virtuálních piloťáků za každé přeřeknutí nebo špatně vyplněný plán, ale to už je naštěstí minulostí a dokonce je to i na IVAO zakázané.
Víťa
|
| |
|
|