|  |  | Ovladani vrtulniku 23. 4. 2004 / 19:50 | |
|  | Tak vam panove po tech predchozich diskusich musim dat jednoznacne za pravdu, ze to ovladani vrtulniku je z 90% v tom silenym nastaveni.. Nastavil jsem to dle vasich rad a RDS prakticky nedelam a dalo by se rict, ze uz skoro dokazu pristat tam, kde potrebuju Coz mne velmi tesi  |
| |
|
 |  |  | Re: Ovladani vrtulniku 23. 4. 2004 / 22:37 | |
|  | Akorat teda musim poddotknout, ze mne trosku stve, ze pri letu vpred musim mit neustale joystick "narvanej" uplne dopredu, aby to letelo a paradoxne pri volnem letu je to daleko vic nestabilni, nez pri startu a pristani... mozna je to jeste nejakym nastavenim ovladani, ale nejak netusim jakym  |
| |
|
 |  |  | Re: Ovladani vrtulniku 23. 4. 2004 / 22:59 | |
|  | A jeste jedna otazecka Jak se ridi takovej CH-46 Sea King, kterej ma dva rotory? Tam je prece veskera klasicka teorie postavena na hlavu a musi to byt o necem uplne jinem, ne? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Ovladani vrtulniku 24. 4. 2004 / 00:16 | Jirka S. |
|  | Takovej dvourotorovej vrtulník dokáže zajímavé věci, jako otáčet se na místě kolem osy předního nebo zadního rotoru (osa jednoho rotoru "stojí" na místě a zbytek vrtulníku se otáčí kolem ní), ale FS to nesimuluje, takže i dvourotorový stroj se ve FS bohužel ovládá jako každej jinej vrtulník (
Ale to ovládání je opravdu dost jiný. Pěkně je to vysvětlené na http://www.helicopterpage.com/ v sekci "Tandem rotors". |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Ovladani vrtulniku 24. 4. 2004 / 12:51 | Masak |
|  | Myslím,že princip ovládání vrtulníku s dvěma nosnými rotory za sebou spočívá v cyklickém ovládání zadního rotoru pedály (pouze náklony, tangáž standartně cyklikou) a to ještě k tomu obráceně (levý pedál nakloní rotorový disk doprava). Budu rád, kdyby to někda mohl potvrdit nebo napsat jak je to doopravdy. Petr |
| |
|
|