FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 25. 10. 2025, svátek má Beáta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé) Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 00:25
FSPilot   
Zdravím, do pozdních hodin se trápím a nemůžu přijít na to, kde je chyba...

Zkouším si udělat orto pro LKMT, ale ground mi asi generuje chybné BGLka nebo nevím co se děje... jedno orto už mám úspěšně za sebou, ale tohle se né a né podařit... Prvně, protože mám udělané výpočty v excelu, abych to nemusel složitě počítat pořád dookola a stačilo by změnit jen čísla, jsem zjistil, že jsem chybu dělal v tom, že jsem psal desetinnou čárku do INF souboru jako "," a né jeko "."... ale tím se mi podařilo jen vygenerovat obrázky na orto.

Ale jakmile dám do simu (addon scenery/lkmt_orto/scenery) BGL vytvořený Groundem, tak mi FSka vždy spadne jakmile se přiblížím k LKMT a má se začít načítat orto a nebo při načítání přesně na 53% (občas na 54%). Při BGL vytvořeném resamplerem to nedělá a jede to "normálně", až na to, že textury jsou úplně zmateně rozházené a i orientace orta je zcela chybná. Výpočty jsem několikrát kontroloval a soubory s ortem (bmp) jsem svisle převrátil.

teď už mi to nemyslí, ale dost mě to štve.... díky za rady
36462 B / 600 x 450 / chyba.bmp
   Seznam příspěvků  

FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 00:47
Filip   
Tak s tim ti nepomuzu, ale na tohle by byly skvely maps2bgl a mel bys to tak za 10 minut max V Google Earth si vyberes cast a ono ti to pak krasne stahne a zkompiluje. Pak hodis akorat do Addon Scenery a je to.
   Seznam příspěvků  

FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 09:18
xWing   
Pokial robis orto cez G2k4, cize je to nejaky polygon, tak textury musia byt v .\Scenery\World\Texture.
Pokial to tak mas a pada to, tak mas zle nastavany typ textury v G2k4.
Vo vlastnostiach toho polygonu v zalozke VTP2 Polys ma byt typ 252 Custom Texture with All Season.
Potom uz len, ze ti teda chyba nejaka textura, pokial si ich nejako triedil, ked Ti vznilki take cierne textury.
   Seznam příspěvků  

FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 09:46
FSPilot   
měl jsem 253_Custom texture, díky, zkusím to s tou 252
   Seznam příspěvků  

FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 09:53
xWing   
No tak to je potom jasne, kedze je zima a maju sa zobrazovat zimne textury a ty mas len tie letne (.....SU), tak je jasne, ze to musi padnut, lebo on hlada zimne textury.
Skus nasatvit leto (SU) a nemalo by to padnut.
Pokial neuvazujes o sezonnych texturach, tak jednoznacne typ 252
   Seznam příspěvků  

FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 10:30
FSPilot   
no tak bohužel, padá to pořád... ikdyž dám léto, ikdyž dám tu texturu 252... je to bezezměny. Divné je, že po resamplování jsem neotočil ty textury, jak by se mělo a zobrazují se "korektně", akorát celé to orto leží mimo místo, kde patří... já to nechápu

Předpokládám, že to padá z jediného důvodu, a to, že polygon je umístěn správně, ale resampler nějak zblbne textury, které jsou ve většině mimo polygon a tím pádem to spadne, protože nejsou textury, které by to potřebovalo...

Jen pro ilustraci, co tím myslím... na obrázku je černě dráha letiště a červeně polygon, který jsem vytvořil a tak by měl být umístěný, ale při použítí resamplovaného BGL, kdy to jedině nepadá se textury zobrazují jako ten zelený obdélník, tedy pro polygon, který by měl být umístěný, jako ten žlutý... nevím co s tím je, protože NW a SE body jsem dělal podle mapy.cz a mělo by to sedět
13902 B / 369 x 431 / chyba.JPG
   Seznam příspěvků  

FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 11:48
FSPilot   
Nevím jak, ale podařilo se mi to částečně posunout... jednoznačný problém je v tom, že textury se mi rozmisťují jinde, než mají být... zkoušel jsem zkontrolovat natočení textury, aby byla správně orientována, ale nebyla tam téměř žádná odchylka. I tak jsem to upravil, aby to na sever sedělo co nejpřesněji a udělal jsem úplně nový projekt a nešlape to... pořád to padá při 53% načítání a když použiju resamplované BGL, tak je vidět, že ty textury jsou mimo a navíc nějak divně zkošené (už je to blíž, ale pořád to ještě není ono
38099 B / 600 x 423 / chyba2.JPG
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ