FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 21. 5. 2024, svátek má Monika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane: flatten terrain Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane: flatten terrain   16. 2. 2009 / 09:33
leonell
Tentokrát spíše konzultace než dotaz:
Jak již jsem psal, hangáry na konvertovaném letišti plavou ve vzduchu. Je to způsobeno tím, že letiště v X-Plane není placka ale má zvlněný povrch a pokud jedna část hangáru je výše než zbytek tak hangár vizuálně plave.
Řešení jsou podle mne tři:
1) nechat to být což odmítám
2) zapnout "runways follow terrain contours" v "Rendering" a udělat z letiště placku. Případná velikost (co je ještě letiště) se dá nastavit v apt.dat. Výhoda je, že je to hned (po restartu) a údajně je to lepší pro společné létání s FS, například na IVAO. Nevýhoda je, že to platí obecně, pro celý XPL, pro všechna letiště. Co může být řešením v Kolíně už bude na obtíž jinde.
3) změnit výšku budov v Blenderu (nezkoušel jsem ale mělo by to s OBJ jít). Hangár se pak "zanoří" do terénu a v požadované oblasti bude "sedět". Pokud si ale někdo načte jiný výškový profil (údajně jej posílají i updaty) tak mu to přestane sedět a výsledek může být horší než když mu to sedělo "aspoň trochu".

Vaše názory?

 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ