|  |  | V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku 13. 2. 2009 / 23:07 | |
|  | | |
|
 |  |  | V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku 14. 2. 2009 / 00:32 | |
|  | no normálně jsem si procházel diskuzi a našel jsem tam příspěvek od jístého plinta.p PPT přesídlil na novinky  |
| |
|
 |  |  | V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku 15. 2. 2009 / 00:05 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku 15. 2. 2009 / 01:24 | |
|  | moc pekny....
kurna... me to tak stve, ze mi ta pitoma LH zmenila let a misto na LCY letim na LHR  |
| |
|
 |  |  |  | V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku 16. 2. 2009 / 19:57 | |
|  | Na London City je approach kvuli noise abatment s vetsim sklonem nez je obvykla 3 stupnova sestupova rovina. Takova priblizeni jsou klasifikovana jako steep approach a jsou na ne uplatnovana jista pravidla. Jak letadlo tak posadka musi mit certifikaci na takovyto druh priblizeni. Bae-146/Avro-76/100 jsou mimochodem STOL capable letouny, coz je pri vetsine steep app zvyhodnuje (zejmena v tom jak to potom ubrzdit 
Pokud se dale podivas sem: http://en.wikipedia.org/wiki/London_City_Airport#Operations uvidis ze na LCY toho moc jineho ani nepristane - Do, ATR, Bae, ERJ, Q8, prekvapenim pro, me byl jen ten A318.
Co se tyka toho videa, tak ono to vubec neni lehke pri steep app a jeste crosswindu s tim flaknout a na kratke rnw to jeste dobrzdit, aniz by si cestaci musely nechat rovnat xichty. Ono na nejake flarovani proste neni misto, na zem a maximum brakes. Vyrobci letadel jako Bae-146 s tim samozrejme pocitaji a podvozky jsou na takove flaknuti dimenzovane.
Nicmene z nachrouplejma plotynkama bych tam letech nechtel. To co je na tom videu je odhadem tak -400 az -600ft/min.  |
| |
|
 |  |  |  |  | V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku 16. 2. 2009 / 19:58 | |
|  | k tomu airbusu - to je relativne cerstva zalezitost, pokud me pamet nekklame, tak "certifikace" 318ky pro LCY probehla nekdy v loneskem roce. |
| |
|
|