FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku Jeden příspěvek | Celý strom
V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   13. 2. 2009 / 23:07
marilynmanson
http://www.novinky.cz/clanek/161388-na-letisti-v-londyne-havarovalo-letadlo-pristalo-bez-podvozku.html

zas novinky pobavily.pod obrazkem napsane B767 od BA (pritom ani nehavaroval) ,na obrazku je vyfoceno London Airport city a v clanku napsane AVRO 146.se zas nejaky redaktor vyznamenal
 

V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   14. 2. 2009 / 00:32
MiG-21MFN
no normálně jsem si procházel diskuzi a našel jsem tam příspěvek od jístého plinta.p PPT přesídlil na novinky
 

V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   15. 2. 2009 / 00:05
Matura   
Se koukněte na tohle. http://www.youtube.com/watch?v=bcS89Ktbxeo

Se nedivim, že to přední kolo nevydrželo. Když tam takhle přistávaj.
 

V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   15. 2. 2009 / 01:24
Tragédie v JRD
moc pekny....

kurna... me to tak stve, ze mi ta pitoma LH zmenila let a misto na LCY letim na LHR
 

V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   16. 2. 2009 / 19:57
litinoveweedle (CSA381)
Na London City je approach kvuli noise abatment s vetsim sklonem nez je obvykla 3 stupnova sestupova rovina. Takova priblizeni jsou klasifikovana jako steep approach a jsou na ne uplatnovana jista pravidla. Jak letadlo tak posadka musi mit certifikaci na takovyto druh priblizeni. Bae-146/Avro-76/100 jsou mimochodem STOL capable letouny, coz je pri vetsine steep app zvyhodnuje (zejmena v tom jak to potom ubrzdit

Pokud se dale podivas sem: http://en.wikipedia.org/wiki/London_City_Airport#Operations uvidis ze na LCY toho moc jineho ani nepristane - Do, ATR, Bae, ERJ, Q8, prekvapenim pro, me byl jen ten A318.

Co se tyka toho videa, tak ono to vubec neni lehke pri steep app a jeste crosswindu s tim flaknout a na kratke rnw to jeste dobrzdit, aniz by si cestaci musely nechat rovnat xichty. Ono na nejake flarovani proste neni misto, na zem a maximum brakes. Vyrobci letadel jako Bae-146 s tim samozrejme pocitaji a podvozky jsou na takove flaknuti dimenzovane.

Nicmene z nachrouplejma plotynkama bych tam letech nechtel. To co je na tom videu je odhadem tak -400 az -600ft/min.
 

V Londýne havarovalo letadlo,přistálo bez podvozku   16. 2. 2009 / 19:58
Tragédie v JRD
k tomu airbusu - to je relativne cerstva zalezitost, pokud me pamet nekklame, tak "certifikace" 318ky pro LCY probehla nekdy v loneskem roce.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ