FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
z Maya do FS 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: z Maya do FS 2004   30. 4. 2004 / 13:41
Priskac   
No Jozi neviem, ja som osobne urobil zopar modelov v Rhinoceros 3D (nurbs) a mal som s exportom do 3ds/dxf velke problemy. Nieje problem to exportnut - to staci iba 2x kliknut, ale problem je v tom ze pre FS by si mal dodrzat urcity pocet polygonov - pre FS2002/4 je to pre nejaky model lietadla najlepsie okolo 15 - 25 000 polygonov, (uz tych 25 je podla mna maximum). Ono daju sa urobit aj lietadla z vyssim poctom poly, ale problem je potom s fps s simulatore. Osobne nemam velke skusenosti s Mayou daco som skusal, ale z mojich skusenosti Ti osobne radim nerob modely cez nurbs (ja som takto robil modely asi rok, v podstate takto som robil svoju 737cku a teraz ju musim urobim novu, lebo sa mi zda byt jednoduchsie ju urobit cez mesh v 3DS Max nez optimalizovat model z nurbs modelu z Rhina. Takze ono to cele zavisi od toho ze aky mas exporter z nurbs do mesh.....

Ak chcete viacej skusenosti tak mi napiste bud na priskin@bozenka.tuke.sk alebo na ICQ (cislo najdete v mojom profile)

Priskac
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ