a] 50 - 100 CZK
b] 100 - 200 CZK
.. a pro případné kritiky že jsem z levného kraje dodám i vysvětlení tohoto postoje. Nejsem škudlil, do HW jsem kvůli FSX nacpal už desítky tisíc Kč, do SW to brzy bude možno označit za desítky tisíc v množném čísle Ale porovnávám užitnou hodnotu. Když mě letadlo stojí 50 EUR, a strávím s ním ve vzduchu i na zemi stovky spokojených hodin, pak má tato investice smysl. Zrovnat tak věci jako AIRAC nebo FSCommander se takto vyplatí.
To samé vztaženo na letiště, kdybych v FSce simuloval pravidelnou linku LKMT-LKPR, pak by taková investice stála za zvážení. Ale FSka není jen ČSA a Ruzyně (Mošnov, Tuřany, Vary..). Létám v USA, na Novém Zélandu, Číně, JAR, Venezuele i Antarktidě. S heavy jetem, GA VFR i turboprop non-rnav. Za poslední rok a půl mi to vychází tak, že na některá letiště se podívám opakovaně, ale ne víckrát jak cca. 4x do roka. Jde o něčím zajímavá letiště, pro které si seženu i scenerku (free). Odhadem je jich cca. 50 různých ... kdybych za každé dával "rozumných 500 Kč" tak jsme na ceně nového komplu.
Takže pokud by cena LKPR byla vyšší než výše uvedené, nebo respektive pokud by cena chystaných LKMT či LKTB byla vyšší, pak naprosto nevidím důvod takto vyhazovat peníze. Pokud by byl alternativně afcad či free scenerka, tak beru tu, v opačném případě bych na ty letiště na IVAO prostě nelétal a hotovo. Pěkných free scenerek je ve světě tuny od lidí, kteří chtějí aby na daném letišti byl virtuální provoz a mělo to úroveň. |
|