|  | Re: Re: Re: Re: Fototextura 15. 5. 2002 / 16:59 | Petr Bednář |
|  | Pročti si ještě jednou pořádně návod k SDK a návod na http://milospal.miesto.sk/ NumOfCellPerLine a NumOfLines jsou počty pixelů v horizontálním a vertikálním směru zdrojové bitmapy. CellXDim a CellYDim je úhlový rozměr jednoho pixelu zdrojové bitmapy. Výsledné textury jsou nařezané VŽDYCKY na 256x256. Větší bejt nemůžou a pokud vím, tak jiný LOD než 13 pro textury nefunguje.
Pokud chceš aby ti resampler vygeneroval např. 4 textury, připrav si zdrojovou texturu 513x513 pixelů, nastav správně levý horní roh a hodnoty CellDim:
CellXDimensionDeg = 0.000057220458984375
CellYDimensionDeg = 0.00004291534423828125
...a vygeneruje ti to 4 x texturu 256x256. Ten jeden pixel navíc je tam schválně, kvůli přesahu. A nikdy negeneruj menší plochu než 2x2 textury...
|
| |
 |  |  |  | Fototextura - Jirka Chvátal (OK-PTH)  | 14. 05. 02 v 08:18 |
|
|