FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 8. 5. 2024, Den osvobození Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dokreslovni textur Jeden příspěvek | Celý strom
Dokreslovni textur   3. 5. 2004 / 19:27
OK-EUU46   
Nemel jste nekdo problem s dokreslovanim textur u ortofoto?
Jednoduse nektere se vykresli normalne a jine se mi ani po dlouhe dobe nedokresli. Ovladace , direct,ruzne nastaveni FS, nic nepomaha...
Nemate nekdo podobne problemy, ci zkusenosti?
img_forumn/r28527_1.jpg (500x375)
 

Re: Dokreslovni textur   3. 5. 2004 / 19:41Totti10
Me se ve FS2002 hur dokreslujou bez zapnutyho MULTI-TEXTURING..... zkus tohle
 

Re: Re: Dokreslovni textur   3. 5. 2004 / 23:27
OK-EUU46   
To mam zaple...
 

Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 00:04
OK-EUU46   
To mam zaple...
 

Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 00:50
Tragédie v JRD
Kolik mas videopameti na karte? (ne RAM, ale pamet videokarty ..?)
 

Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 09:24
OK-EUU46   
64Mb. Myslis, ze je to malo? U Fs 2002 se mito nedelo a jsou to ty same scenerky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 15:05
MilanP
co mip map level ? nebo anisotroni filtrovani ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 17:18Waterfight
Pochybuju, že je to videopamětí. To byk pak mělo bejt se všema textura a možná i někde jinde než ve FS.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 23:05
Tragédie v JRD
muze to byt prave videopameti .. a 64kB neni moc, nicmene by melo stacit...

nemusi to nutne delat u vsech textur, ale u vzdalenejsich ...FSka se snazi textury co jsou nejbliz tobe zobrazovat co nejdetalneji a vzdalene mene podrobne (souvisi s MIP mapingem)... a pokud je malo videopameti tak se muze velice jednoduse stat, ze je pamet uz zaplnena texturami, tak pak uz pomaleji nacita nove textury pro vzdalenejsi scenery a v pameti dele zustavaji textury s mensim rozlisnemi (mip maping) ... moc dobre tento efekt znam hraval jsem FS2002 na karte s 8MB RAM ... a tam to bylo kurna znat ...

 

Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 15:43
lancaster   
neměl bys letět výše, myslím aspoň 3000 ft, aspoň mě se to zdá lepší z hlediska vykreslení detailů na zemi. Dokonce poznám náš dům....
 

Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 18:32
OK-EUU46   
Ja to znam , jsem an zemi dlouho vykresleni se nedostavi. Je to nekde HW /SW chyba..Fkt jsem jedinej kdo to ma? No toje v pytli,nevim co s tim..
 

Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 18:51
Cesmina
Samozřejmě nejsi jediný , mě to dělá taky a to mám myslím celkem slušný stroj P4 2.8 , 1G paměti a Nvidia5700 s 128 Mb paměti. Když dám např slew, ryglost 5000 , po chvíli jsou vidět dole jen rozmazané fleky a trvá cca ř sec než se obraz zase zkonsoliduje

 

Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 19:48milholz
Nejsi sám, mě to dělá taky FS2k2 (Athl 2000XP, 512 RAM, GF3 Ti200)
např. při létání nad orto Brna. Po zapauzování textury doskočí (někdy). Jak rychlý máš disk? Problém by mohl být tady při swapování.
 

Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   4. 5. 2004 / 20:15
Cesmina
Diskem to nebude , při 1 G paměti se většinou ani nehne , běžná situace se tam vejde , spíš si procesor nějak rovná priority a krajinu má až na chvostu důležitosti
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   5. 5. 2004 / 00:18
OK-EUU46   
dekuju,ale to ja vsechno vim,ale ja mam problem, ze se mi to nedokresli nikdy a pokazde na stejnem miste. Proste si na tn zlom sednu v nulove vysce a textura se nedokresli...NIKDY..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dokreslovni textur   5. 5. 2004 / 09:38
pako
Jeste muzes zkusit tohle:

1) open FS9.CFG

2) Search for a section that looks like this:

[DISPLAY]
UPPER_FRAMERATE_LIMIT=0
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=40
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ