|  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 16:32 | |
|  | Ahoj pánové,poprosil bych toho,kdo čte www stránky v angličtině jestli by nemohl prostudovat následující stránky:
http://www.danur.com/frontpage/index.htm
V simlabs mi byl doporučen tento produkt místo legendárního FSNavigátoru,který pro FSX už není.Jedná se mi zejména o informaci: jestli letadlo letí podle plánu při spuštěném FSX a jestli se dá tento plán ovlivňovat i během simulace. ( dodatečně navolit procedůru pro přistání až když se jí dozvím od řídícího ).
Děkuji za prostudování produktu a za nějaké hodnocení |
| |
|
 |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 19:55 | |
|  | Ta informace tam není.
Má to HITS, zkus se zeptat p. Krouzy, zdá se že to opravdu zkoušel:
http://www.highinthesky.cz/obchod/sortiment/flight-operation-center-foc-p588/
Mně vyplynulo, že to sestaví plán a nahraje do FSX. Zbytek je mezi FSX a addonem.
Ale netuším, neznám to, je to absolutně informace na vodě.
Já abych řekl pravdu tak ani nevím co chceš. Když dostanu pokyn ke změně trasy tak to stejně měním v FMC a ta má svůj AIRAC typicky aktualizovaný přes NAVDATA, nebo ne?
|
| |
|
 |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 20:11 | |
|  | Kdyz se zeptas v Krouzalandu, tak se dozvis, ze se jedna o ultimativni produkt, bez ktereho se priznivec, ktery to mysli s desktopovou simulaci vazne rozhodne neobejde ).
Priznam se, ze jsem se chtel Gustava taky zeptat, proc takovou (pro me zbytecnost) vlastne chce?Ja pro planovani pouzivam routefinder (zadarmo), z ktereho jde exportovat pomoci Cesminovi utilitky - Dej mu pambu vecnou slavu, anebo ted jsem objevil Ameriku - vroute,taktez free verzi, ktera mi to i graficky nakresli a prihodi aktualni pocasi. Nevim, co vic bych mel chtit.A kdyz budu chtit FMS jo krmit podle sebe,tak sahnu do supliku pro papirovy Jeppesen mapy.Jinak fuel planner a load manager mmaji lepsi addony taky.Tak treba nam Gustik prozradi neco co nevime.Letu zdar! |
| |
|
 |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 22:29 | |
|  | ...Ja pro planovani pouzivam routefinder...
No, ja ho pouzivam tiez, ale niekedy sa nestacim divit, co z neho vylezie... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 22:54 | |
|  | Ten produkt, co odkazuje Gustav, vypadá moc pěkně (a taky není zrovna levný).
Ale podle všeho primárně slouží na předletovou přípravu, byť o úroveň jinde než si asi normální virtuální pilot dělá. On tedy zřejmě ani reálný aerolinkový pilot nezkoumá cenu paliva na cílovém letišti či jaké jsou kde poplatky, to dělá pokud vím speciální oddělení a pilot to od nich dostane jako doporučení.
Tady je starší recenze verze pro FS9: http://www.avsim.com/pages/0206/Danur/Danur.htm
Podle poznámky o nahrání vytvořeného plánu to (ta stará verze) neumí pracovat s addony PMDG ani jinými addony, umí ukládat do FS9 a Aerowinx PS 1.3 a ACSGPS a EFIS 98. Takže plán jde načíst třeba do addonů co umí načítat FS plán.
Nevím, co přesně od toho čeká Gustav. On používá pokud vím jenom špičkové addony a ty mají vlastní systémy a nejsou si jist zda si nechají do toho kecat od FSX nebo třetího software. Ale tohle je fakt spíš na někoho kdo to používá.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 23:09 | |
|  | A pokud jsem to dobre pochopil, tak krome vlastniho produktu se musi extra platit za weather data a navigacni databaze se musi updatovat taktez za poplatek....ja bych do toho nesel ani za tretinovou cenu, nicmene je to na Gustavovi. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 17:35 | |
|  | Tak to chce přestat se divit, a začít pátrat co děláš špatně  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 17:55 | |
|  | Zle urcite nerobim nic... Ja ani nevravim, ze by RF vyhodil zlu trasu... Len ta trasa je obcas "na pobavenie"... Skus si napriklad nechat vygenerovat trasu EFKU_UUDD... Vyjde ti vzdialenost 815nm... A pritom sa to da korektne zaletiet a "usetrit" skoro 250nm... Ani ATC v Moskve nechapal, co to z toho RF vylieza... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 18:11 | |
|  | Zkus Vroute - tam mas i grafickou kontrolu, tak te masina neosidi.Nicmene ve skutecnosti byva trasa VZDY o trochu delsi, protoze planovaci software pocita vzdy s nejhorsi moznou variantou, a tedy s nejdelsim moznym STARem k dane destinaci a podle ni i pocita palivo.Ale 250nm to nebyva. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 18:54 | |
|  | Mam (a pouzivam) aj vRoute... Lenze ten ponukne len trasu, ktoru uz niekto zadal a nasledne niekto zvalidoval... Na graficke zobrazenie vygenerovanej trasy pouzivam FSBulid... Je mi jasne, ze tam vzdy nejake rozdiely vo vzdialenosti budu, ale je rozdiel letiet 580nm a letiet 815nm... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 18:32 | |
|  | Chyby opravdu dělá. Nedávno jsem letěl z finského Tampere do Brna, a jako poslední bod to vyhledalo MIKOV, což je evidentně špatně. Má tam nějakej problém s Holešovem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 7. 3. 2009 / 15:09 | |
|  | No, jen sem si tak zadal ted trasu do Brna od severu, protoze sem chtel zkopirovat tu hlasku co to tam psalo, a vypada to ze je to konecne opraveny On tam byl totiz u Holesova problem, ze v systemu bylo misto HLV HVL, a tak nenasel nikdy trasu na HLV a hnal to ruzne na MIKOV apod. Ale ted uz to vypada ze preklep je opravenej a funguje to. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 7. 3. 2009 / 19:14 | |
|  | Tak jestli to nyní funguje už správně, tak to je paráda.  |
| |
|
 |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 16:51 | |
|  | To jsem chtěl pro nový Concorde od Simlabs,který FMC nemá - pouze CIVA carousel a já jako známé kopyto nejsem schopen s tímto navigačním systémem dohodnout na spolupráci 
No v FS9 jsem používal právě FSNavigátor pouze pro létání s Concordem a řídící byly spokojení  |
| |
|
 |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 16:58 | |
|  | OK Gustave,jen mi to pripada jako vyhazovani baliku penez si kvuli jednomu addonu - lita uz vlastne? porizovat neco takoveho.Co treba si tam "namontovat" ISG, kdyz uz to teda nechces "as real as it gets... )".Zklamal jsi me, myslel jsem si, ze zrovna TY, jako nas "virtualni tata" by si se k takovemu podlemu cinu (obchazeni INS) nikdy nesnizil! )))LETU ZDAR! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 17:06 | |
|  | Ale jo Petře snížil 
Ono jich tam v tom kokpitu bylo pět včetně navigátora,který nedělal nic jiného než že přepínal a datloval do těch karuselů. já jsem tam na všechno sám a ještě si musím hrát na palivového inženýra a pořád přepouštět palivo do čtyřech nádrží pro motory a to je pak " as real as it gets "  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 17:19 | |
|  | Gustave, ja ti rozumim, nicmene si nejsem jisty, jestli si Concorda nepletes s Tuckem.... V original videu, ktere mam k PSS Concordu jsou jen 3 chlapi.A kdyz jsem v Duxfordu omrknul kabinu skutecneho stroje, tak tam byly taky jen 3 kresla?Tak jak to teda je? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 17:24 | |
|  | Taky vím jen o trojmístném obsazení kabiny concordu.Nedovedu si tam pět lidí představit a ten pátej by už fakt musel být nástěnkář.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 19:06 | |
|  | http://www.concordesst.com/inside/2.html
Křesla jsou tam čtyři. Čtvrté je označeno jako pozorovatel ( třetí pilot ).
Toto je stav u poslední verze Concordu. V prototypu bylo křesel pět - to čtvrté měl navigátor ( radista ) a na pátém většinou seděl ten,co se učil. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 19:10 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 19:12 | |
|  | Zkusím třeba dvě-tři hoďky počkat na pointu, snad nezklame a časem dorazí... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 19:35 | |
|  | Nicmene v normalnim provozu stacili jen 3.Holt to byla navzdory dobe vzniku chytrejsi masina nez Tucko. |
| |
|
 |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 5. 3. 2009 / 20:25 | |
|  | No Gusto, je to cely v anglictine a je to profi program. Takovej co pouzivaj real aerolinky pro svy planovani. Takze aby ses v tom vyznal potrebujes na to pomalu maturitu a navic ta ajina... |
| |
|
 |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 16:53 | |
|  | Jo jo Filipe , máš pravdu. Už podle té ceny jsem větřil,že to na občasné prolétnutí se s Concordem to asi nebude.
P.S. On ten Concorde od Simlabs stejně ještě není,tak se možná Němci umoudří a udělají FSNavigátor i pro FSX. |
| |
|
 |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 19:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Prosím angličtináře o prostudování produktu 6. 3. 2009 / 19:34 | |
|  | Gustave, takto zmineny produkt vypada nainstalovany v Concordu od Overland.Ve FSX to funguje taky, aktualizace NAVDAT (ne ale tak casto jako od (NAVIGRAPGH) je v cene a hlavne tam funguje forum plne sikulu a zakaznicka podpora je vzorna.S klidnym srdcem ti to muzu po vlastnich zkusenostech doporucit, bez toho abych se te musel bat nekdy u piva potkat... )
http://www.isgsim.com/images/FS_France_Concorde.jpg |
| |
|
|