|  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 17:15 | |
|  | Nebojte, nebudu prosit o nastavení IvApu nebo něco podobného
Potřeboval bych pár lidí, kteří by mi udělali traffic na LKMT.
Potřebuju to pro video a pokud možno, žádal bych čím víc, tím líp Chtělo by to co nejrůznější stroje a co nejrozmanitější společnosti, ne jenom CSA, TVS, ale Seagle, Lufthansa, prostě co koho napadne 
"Natáčení" by se mohlo konat dneska 1800-1830 (nejdéle do 1900)LOC na LKMT. Kdo byste chtěli, pisněte tady prosím 
Díky |
| |
|
 |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 17:21 | |
|  | Ještě se doplním, chtělo by to udělat takovou špičku, aby to bylo uřiditelné, ale zároveň co nejnacpanější, takže odlety a přílety v rozmezí 30min  |
| |
|
 |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 17:38 | |
|  | trochu pozdě kolego, zrovna se chystám na sestup před chebem do Prahy |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 17:40 | |
|  | Tak když se to domluví na později, tak klidně Časově jsem dal jen návrh, ale kdybychom se ve více lidech domluvili na později, tak klidně 
Já jen předpokládám, že natáčení zabere max. 30min  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 18:05 | |
|  | Hele pane,ty delas nejake to videjko, o kterem jsme se bavili vcera?
Kdyz oprassim joy a vzpomenu si na frazeo mam se ti pripojit s C172?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 18:08 | |
|  | jojo, přesně to, co jsme se bavili Škoda, žes nepřijel dneska, viděl bys, jak to momentálně vypadá S tou 172 by to teoreticky šlo, ale na radaru se nebudeš prakticky skoro vůbec hýbat  |
| |
|
 |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 18:38 | |
|  | Ivo právě se řítím z Turecka,ale můj drobeček už by asi pro LKMT byl moc  |
| |
|
 |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 19:18 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 19:20 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 19:27 | |
|  | Což o to, dráha stačí bohatě, horší to bude s pojížděním a místem Na severu by se snad něco našlo    |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 19:53 | |
|  | No už jsem kecnul v Praze a trochu jsem vystrašil hosta,který stál na standu 36 a vedle něj se cpala obluda  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 7. 3. 2009 / 19:57 | |
|  | Že ti to dovolejí... 36 na tuhle zrůdu má v reálu nosnost? Jsem vždycky měl dojem, že A380 by v Praze stavěli na rwy 22 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 8. 3. 2009 / 10:07 | |
|  | nula bodou na 36 stál ten host já na 38. Ta sice únosnost má,ale rozhodně nemá rádius 80 metrů No rwy 22 je to vpořádku,ale bohužel mne tam nikdo nevidí  |
| |
|
 |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 8. 3. 2009 / 18:58 | |
|  | Čéče, já jsem tě asi předběhl Checkněte tohlenc:
http://www.youtube.com/watch?v=YDy-Far9Dsk
Čekal jsem že si toho někdo všimne, když je tu vždycky spousta záběrů na křídlo a ono nic Je to takový průřez toho co se dá na LKMT vidět, i když se pravidelně lítá zatím jenom Praha a Vídeň. Je to jakási odpověď na nedávnou narážku na "zapadlé letiště s minimálním provozem". Podotýkám, že fotky jsou dělané příležitostně a na focení se podílelo několik kolegů. |
| |
|
 |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 8. 3. 2009 / 19:04 | |
|  | supr video,z věže je aspoň rozhled a ne jak z vyhlidkove terasy  |
| |
|
 |  |  |  | OT: IVAO - žádost o pomoc :) 9. 3. 2009 / 09:45 | |
|  | hehe, tak to je hodně dobré Ta "slideshow" s tou hudbou tomu dodává ten správný říz )) |
| |
|
|