FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pro Markyho Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Pro Markyho   9. 5. 2004 / 16:18
Marky Parky   
Resample neni ve skutecnosti nic jineho nez zmena velikosti obrazku na rozmery odpovidajici tem, ktere zvladne engine FS + jeho rozrezani na ctverce 256x256 pixelu.

Postup tedy spociva v tom, ze si zjistis presne souradnice rohu ctvercu LOD na tve bitmape, zvetsis/zmensis ji tak, aby ti 256 pixelu bitmapy presne odpovidalo rozmeru ctverce LOD13 a pak bitmapu na ctverce rozreses a ulozis je se spravnymi nazvy.

Toto je samozrejme strasne nepohodlne, takze pokud chces dosahnout nejlepsich a soucasne nejefektnejsi metody, doporucuju nasledujici postup:

Texturu opravdu zvetsit/zmensit do spravne velikosti, ale rozrezani a pojmenovani nechat na resampleru - kdyz budes mit textüry spravne velke, tak je nijak nezkresli, jen je rozreze a pojmenuje.

   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ