|  | Re: Pro Markyho 9. 5. 2004 / 16:18 | |
|  | Resample neni ve skutecnosti nic jineho nez zmena velikosti obrazku na rozmery odpovidajici tem, ktere zvladne engine FS + jeho rozrezani na ctverce 256x256 pixelu.
Postup tedy spociva v tom, ze si zjistis presne souradnice rohu ctvercu LOD na tve bitmape, zvetsis/zmensis ji tak, aby ti 256 pixelu bitmapy presne odpovidalo rozmeru ctverce LOD13 a pak bitmapu na ctverce rozreses a ulozis je se spravnymi nazvy.
Toto je samozrejme strasne nepohodlne, takze pokud chces dosahnout nejlepsich a soucasne nejefektnejsi metody, doporucuju nasledujici postup:
Texturu opravdu zvetsit/zmensit do spravne velikosti, ale rozrezani a pojmenovani nechat na resampleru - kdyz budes mit textüry spravne velke, tak je nijak nezkresli, jen je rozreze a pojmenuje.
|
| |
|