|  | Re: Re: Ae 270 Ibis & FS 11. 5. 2004 / 07:09 | |
|  | Tak prispeju taky svou troskou do mlyna - na Ae270 do FS jsem delal tim zpusobem, ze jsem od nasich informatiku ziskal kompletni model 3D model letounu a zkousel s nim pracovat. Nicmene potom sebral vsechen cas vyvoj BrnoVFR a bylo. Ale je to porad strceny "nahore v supliku"...
Co se tyce problemu pri vyvoji, tak na jedne strane jsou zpusobeny neuveritelne dlouhym vyvojem, kterazto doba ale byla castecne zpusobena nedostatkem lidi a obcasnym pozastavovanim projektu.
Soucasne problemy jsou zpusobeny tim, ze nektere veci pri tom dlouhem vyvoji byly vymysleny naprosto nesystemove a "inovativne" takze da spoustu prace je predelat zpet do stavu schopneho certifikace a letatelnosti. Dost se pri tom vyuziva systemu z vojenskych letadel, ktere jsou zde mnoha lety overeny. Pro puvodni tym totiz Ae270 bylo prvni letadlo, takze co se jim libilo to toho dali bez nejakeho pohledu na kolem litajici era. Pro zajimavost, stejna firma se nyni podili na vyvoji VUT-100 a EV-55......ale nesud dne pred vecerem
V soucasne dobe je projekt v jakemsi procesu certifikace, ktery by mel skoncit zhruba srpen-zari. Resp. musi skoncit...prvni seriovy typ by pravdepodobne mela byt v.c. 0008, ktera by na podzim mela odletet na prezentaci do Australie. V soucasnosti lita ve svete jeste 0006 a to v USA. V.c. 0005 a 0007 jsou pro ucely certifikace (nevim ktera byla ve Kbelich) a 0007 by se pak teoreticky taky mela prodat.
|
|
| |
|