|  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 15:43 | |
|  | Zdravim. Takze v hlave mi stale vrta niekolko otazok ohladne tohto programu a jeho mozna kvalita vystupu. Budem rad ak mi niekto ochotne odpovie na tieto otazky:
1. Ako sa robi water maska na bglko?
2. Na co tam je ten tiff zdroj?
3. Co presne znamena ta kompresia? A ake je jej najlepsie nastavenie? Ak je to klasicka kompresia jpg nepotrebujem zodpovedat tuto otazku.
4. Co sa nastavuje polickom Border width, High qality mode a Mask modus? Podotykam ze viem si to prelozit ale neviem ako a kde sa to prejavy.
5. Ako viem program prestavit na zoom hodnoty 17?
6. Ako by sa dalo vyriesit stahovanie starsej verzie map cez internetový prehliadac?
7. A nakoniec ako sa da nastavit rozna kvalita vyslednych bgliek a im zodpovedajuca datova velkost. Teda ako vyprodukovat rozne kvalitne zobrazenia.
Dakujem za odpoved |
| |
|
 |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 17:19 | |
|  | 1.předpokládám že ten Tiff je právě na water masku
3. Komprese je komprese obrázku, který je uložen ve výsledném BGL
4. Border width znamená, že se okolo vybrané oblasti udělá ještě okolí s nižším rozliedním
5. To asi nepůjde
6. Zeptej se strýčka Googla , on bude rád
7. výsledná velikost BGL přímo závisí na kompresi , při 80% je to cca 15Mega , při 90´% cca 35 Mega a při 100% cca 70 mega pokud jsi výš než 300ft nad zemí , tak rozdíl nepoznáš , mnohem větší problém je pomalé načítání a zaostřování textur
|
| |
|
 |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 17:49 | |
|  | Niekde som sa docital, ze to tifko je na to, ze ak nanho nanesiem ciernu farbu a ulozim, program vynecha tuto ciernu oblast a pri tvorbe vysledneho bgl bude FS vlasne nacitavat povodnu texturu na toto miesto. Takze to nebude ta water maska aj ked samozrejme tam kde predtym bola voda vo fs a pouzijem tam ciernu farbu tak by sa mala zobrazit. Mne skor ide o to ze by som si spravil male vodne nadze na Slovensku, ktore vo FSX standartne nie su.
Dalsia vec. Podla mojho logickeho myslenia vysledne bglko bude v kvalite priblizne 1,5625 m/pixel a preto nema zmysel tahat lepsi zoom ako 16. Samozrejme samotna mapa musi dosahovat rozlisenie aspon tych 1,5m/pixel aby sa kvalita este neznizila. Vychadzal som stoho ze jedno bgl si berie za zdroj bmp o rozliseni 4096x4096 pixelov a aspon u mna ma velkost asi 6400x6400m po opätovnom nacitani v Google earth. Ak nie opravte ma prosim! |
| |
|
 |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 17:59 | |
|  | Nevím , ale ta maska vody by měla jít nějak nastavit do toho resampleru, který se pouští , viz SDK , nezkoušel jsem to a to rozlišení by mělo být 1.19 m/pix
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 18:18 | |
|  | Keby si to s tou tvorgou vody na ortomapu vyskúšal spadol by kameň zo srdca viacerým z nás.Please and thank´s. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 18:44 | |
|  | To ovláda xwing. Neporadí? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 18:55 | |
|  | No ovlada 
Ale iba v pripade, ze robim orto zo zdrojoveho .BMP suboru, kde si vytvorim alfakanal ako vodu a pekne to resamplujem do BGL |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 11. 3. 2009 / 19:18 | |
|  | čím načítam 48MB mapu a nahodím na to alfakanál. Urobil som to cez dxtbmp ale to mám nastavené na16bit farby, mapa je 32bit a zo48MB mapy spravilo 1,38MB, čím sa znížil počet pixlov.Rozmer pôvodnej mapy je 4096x4096, ked som to pretiahol cez resample bgl nevytvorilo. Kde je chyba? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. 12. 3. 2009 / 12:13 | |
|  | Ale to sa dá v DXTbmp uložiť aj v 32bit, nie? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Maps2bgl FSX - Možnosti nastavenia. pro ulitýho 11. 3. 2009 / 18:44 | |
|  | | |
|
|