FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 12. 5. 2024, svátek má Pankrác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G2XPL a doba vytváření DDS Jeden příspěvek | Celý strom
G2XPL a doba vytváření DDS   14. 3. 2009 / 16:04
LuckyB
Právě se mi spustilo Creating DDS textures a je tam Remaining time 61h 48min.
Myslíte, vy co jste s tím měli tu čest, že to můžu v půlce přerušit a pokračovat druhý den nebo to musím nechat jet tři dny v kuse?
To bych raději přerušil hned a znova to pustil až v pátek večer.
 

G2XPL a doba vytváření DDS   14. 3. 2009 / 20:12
leonell
Bez záruky ale zřejmě to půjde. Mně došlo místo na disku, nedoběhlo to, tak jsem zrovna změnil překrytí vody na YES a pustil to znova. První zajímavost je, že to dotahovalo další podklady (kvůli vodě??) a hlavně to píše že přepočítává asi třetinu textur. Takže ty dvě třetiny už má nejspíš spočítané předtím než došlo místo.

Jinak těch 60 hodin je hodně. Mně 1 čtverec ZL16 přepočítává asi 3h. Pokud máš NVIDIA zkus zapnout podporu. Jinak existuje placená podpora G2XPL pro nové ovladače nových karet NVIDIA kde by měla být rychlost počítání řádově vyšší. Ale nezkoušel jsem i když to mám v plánu kvůli nočním texturám které zatím nedělám.

 

G2XPL a doba vytváření DDS   14. 3. 2009 / 20:20
LuckyB
Stařičký Athlon 2000+ a k tomu ATI Radeon 9600. Bohužel.
Ale díky za konzultaci. Hned jsem přepnul vodu taky na yes a pojedu to ešče raz. Dokud nebude Zlín Zlínem a Štípa Štípou.
 

G2XPL a doba vytváření DDS   14. 3. 2009 / 20:26
leonell
Tu vodu teprve zkouším, netuším co to udělá. Je to v podstatě pokus na ten tvůj poslední dotaz (co vedu v patrnosti). Napíšu výsledek.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ