Ohledne krytu předního podvozku - airbusy mají kryt kratší než bulíci, ale během pojíždění, vzletu atd. je videt, kdyz se podíváte na některé fotky z Prahy tak je jasne vidět, že třeba Lufthansy na něm mají poslední dvě písmena imatrikulace, u CSA mají boeingy na kryt utři písmena, ale u ostatních ajrolinek tomu tak není.
K wingletám - airbusy mají winglety ale abyste nenarazili, jeden nebo dva Airbusy 320 co létají u British airways je nemají, nevím, jestli se občas v Prave objeví, ale možné je všechno.
Ke světlům - Při přiblížení u Airbusu jsou vidět přistávačky pod křídly těsně u trupu, u bulíků je to různé, většina ajrolinek to nemá, ale třeba CSA, Aeroflot Aer Lingus a některé stroje Easyjetu mají přistávačky ála vánoční stromeček, tj. na kořenu křídla a na vnějším konci klapek. což třeba u Lufthansky, KLM není Osmistovky třeba Turků, Skandinávců a Travely maj světla na kořenu křídel a pak dvě pod trupem. |
|