FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 8. 6. 2024, svátek má Medard Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Doručovací let An-2 a Z-37 Jeden příspěvek | Celý strom
Doručovací let An-2 a Z-37   20. 3. 2009 / 20:05
Lowmick   
1) "nový" přírůstek rok výroby 1982, nalétáno 42 minut. Po generální opravě kdysi u Aeroflotu. Budoucí OK-HFL
2) OK-XIG v novém kabátu
3) připravit plavky, za chvíli jsme u Balatonu!
4) samá voda
5) přeletíme nebo nepřeletíme?
6) i v Maďarsku se dají potkat sněhové bouřky...
7) ...stejně jsme tam byli dřív...
8) to je on, mého srdce šampion...
9) moje nová kancelář
27308 B / 600 x 450 / 1.jpg
22155 B / 600 x 450 / 2.jpg
22112 B / 375 x 500 / 3.jpg
4876 B / 600 x 450 / 4.jpg
16241 B / 375 x 500 / 5.jpg
9336 B / 600 x 450 / 6.jpg
13519 B / 600 x 450 / 7.jpg
26007 B / 600 x 450 / 8.jpg
22902 B / 600 x 450 / 9.jpg
 

Doručovací let An-2 a Z-37   20. 3. 2009 / 20:38
DEJV
aa ja si rikal co to k nam leti z madarskou registrackou a sedi v tom cechacek
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 11:57
SONP   
Copak to tam máš za glass kokpit? To je ta GPS připojená na výškoměr a pitotku, že to dubluje přístroje?
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 12:27
Fezoj114
pripájam sa k otázke viem si ešte predstaviť že rýchlomer môže vychádzať z dát z gps. ale ako funguje váškomer,zatáčkomer a vario?
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 12:47
SONP   
Z GPS rychlost sice být může, ale byla by nízkému mikráku max. k tomu, aby se dozvěděl, kdy že doletí k tomu Balatónu.
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 17:07
Mak158474   
znamy ma v ultralightu GPS a ta mu ukazuje rychlost vyšku kurz a i umělej horizonz ale ten pouze informativně ale i tak funguje..
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 17:14
MiG-21MFN
a ta rychlost se dá použít? výšce bych možná ještě věřil, ale ta rychlost bude podle mě jen tak orientační, ne?
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 17:24
Mak158474   
když ti správnou rychlost ukáže pitomá GPS do auta tak si myslim že ta určená do letadla bude ještě přesnější.
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 17:39
Štěpán Obrovský
Jo, ale atuo ti neovlivňuje vítr ALe jinak si myslím, že pokud není GPSka nepojena nějak na rychloměr v letadle, tak nedokáže určit IAS a vždycky ukazuje jen GS.
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:24
MiG-21MFN
no mě teda správnou rychlost ta v autě neukazuje a to prosím nemám žádnej nejlevnější cajk
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:32
Štěpán Obrovský
GPSka by ti měla ukazovat správnou, reálnou rychlost. Ale tachometr v autě ti ukazuje cca o 5km/h víc, je to tak udělaný z výroby. Zkus si to někdy u radaru, kterej ti ukáže rychlost. Tak když budeš na tachecu držet přesně 50km/h, tak radar ukáže třeba 46km/h.
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:35
MiG-21MFN
jo, to vím, ale tady je rozdíl cca 10-15 Km/h. na tachometru je 130 a na gps 145. no a gps máme TomTom GO 920
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:45
Štěpán Obrovský
Hmm, tak to je divný. Když jsem jel s GPSkou v autě po dálnici, tak jsem měl taky rozdíl okolo 10km/h, ale opačně, že na GPS bylo 130 a na tachecu 140. Tak aby ses dozvěděl, co ukazuje správně musíš si počkat na dálnici na Passat a vyprovokovat ho, aby tě změřil
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:46
MiG-21MFN
příště to zkusím
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 19:22
kuma   
Jedn doplním, Lowmick to už naznačil - pro létání je potřeba IAS - abys věděl pádovku a tak - a proto se bez kolasického rychloměru neobejdeš.

ALE

rychlost z GPS (tedy ground speed) je zcela spolehlivá, přesná - a okamžitá. Používal jsem kdysi 6-tikanálovou Magellan (to už je let) - a neměla chybu. Každý 12-tikanálový přijímač to dovede ještě půřesnějc a spohelivějc.
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:50
Lowmick   
Je to GPS 696 (695?) od Garmina, takova mala FMS
Pristroje maji vstup z obyc GPS signalu. Troufam si tvrdit ze neni GPS do ktere by vedly hadicky s tlakem.
Cili rychlost je GS, vyska QNE, vertical speed se jednoduse urci, pricnej sklonomer taky. Ale vsechno to ma desny zpozdeni takze je to da se rict k nicemu, jen to na fotce lip vypada

Mak158474: Umelej horizont GPS neumej zobrazit, mozna sis to splet s HSI, pricnym sklonomerem nebo ja nevim cim...

Co se mi na tehlech novejch GPSkach strasne libi, je profil terenu (myslim ze to umej GPS Map od 296 vys). A konkretne 696 na to ma i svoji stranku kde je krasny zobrazeni z profilu (viz. fotka č.5)
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 18:59
Štěpán Obrovský
do G1000 vedou hadičky s tlakem Ale to už není klasická GPSka
 

Doručovací let An-2 a Z-37   21. 3. 2009 / 19:04
Lowmick   
G1000 jsou dva notebooky s Flight Simulatorem... To vidim kdyz to zapinam, tak tam bezi DOSácký "software initialization"...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ