FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane letiště v čem? Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 10:53
LuckyB
Mám krátký dotaz. Austin Mayer píše o nějakém world-makeru. Na CD jsem jej nenašel. Je tam jen plane-maker. V jakém prográmku se to dá nejelegantněji udělat a v čem to vytváříte vy?
 

X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 11:01
Cesmina
http://scenery.x-plane.com/tools.php
 

X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 11:16
Karci
World maker bol pokiaľ viem v starších verziách, teraz už nie je, je nekompaktibilný. Ja s "úspechom" používam Sketchup, stačí free verzia, http://sketchup.google.com/download/ je k tomu plugin umožňujúci priamy export do x-plane http://marginal.org.uk/x-planescenery/tools.html a na osadenie používam DSF overlay scenery editor (tá istá stránka). Práca je s oboma softami je triviálna, a k sketchupu existuje kvantum knižníc hotových objektov http://sketchup.google.com/3dwarehouse/ . A na záver ti vznikne niečo takéto http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=232052&lan=0 . Dráhy a aprony etc sa robia v WorldEditor-e (WED) http://scenery.x-plane.com/tools.php
 

X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 11:23
MiG-21MFN
tohle někdo udělal ve sketchupu? sakra já u tohohle programu přišel o spousty let života nejde to dělat třeba v inventoru?
 

X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 11:35
Karci
Neviem, ja v tom bežne robím vizualizácie, teda rátam obrázky v inom, ale model robím v tomto
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 11:48
Karci
Síce po nemecky ale snáď pomôže. http://www.helgo11335.de/index.html Tutorial: http://www.helgo11335.de/Pages/x_sketchtut.html
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 11:56
MiG-21MFN
ten chlap je frajer. já teda německy neumím ani slovo, ale když tohle vymodeluje ve sketchupu.. no nicméně to je dobrá zpráva, že to jde i v něm.. možná si ještě uberu pár let života a pustím se doněčeho menšího. třeba LKJI, LKPN a tak dále
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 12:16
Karci
Nechcem sa chváliť, ale budem sa Spraviť sa v ňom dá takmer všetko
13666 B / 600 x 202 / ZST_Puchov_02_2009_1_View 0_15_1.jpg
26676 B / 600 x 450 / View 0_4.jpg
34492 B / 600 x 428 / Zlatovce2.jpg
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 12:26
Cesmina
a co takhle exportk z GMaxu by nebyl, přece jen se na stará kolena učit úplně všechno znovu , snad aspoň to modelování by mohlo bejt stejný
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 12:37
Karci
Nuž to ti skôr povedia iný frajeri Viem, že Sketchup vie importovať 3DS, ale to je tak všetko Dobrá zpráva je, že Lionheart, tvorca addonov do FS sa začína informovať o možnosť exportu do X-plane
http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=13180&highlight=x-plane
http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=14437&highlight=x-plane
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 13:32
Cesmina
ono to půjde tak, že si vytvoříš bgl do FS , pak ho přes Ms2xpl převedeš jako objekt a pak usadíš, ale připadá mi to tak nějak přes ruku
 

X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial   22. 3. 2009 / 13:50
Mike2811
Ale budeš mít zároveň hotovou verzi pro FS, což potěší větší množství oveček...
 

X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 11:48
LuckyB
To vypadá hezky. Díky.
 

X-Plane letiště v čem?   22. 3. 2009 / 13:27
leonell
Letiste (definice, pozice letadel, runwaye, taxiwaye, vetrne pytle, pohledy z veze, frekvence) delam pomoci WorldEditoru.
Osazeni objekty (u letist hangary, staticka letadla, stromy ) delam pres OverlayEditor.
Objektu jsem moc nevytvoril ale uspesne jsem vyzkousel Blender, pro ktery je exporter a zkousel jsem i 3DCanvas s prevodem pres 3DS.

 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ