| | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 10:53 | |
| | Mám krátký dotaz. Austin Mayer píše o nějakém world-makeru. Na CD jsem jej nenašel. Je tam jen plane-maker. V jakém prográmku se to dá nejelegantněji udělat a v čem to vytváříte vy? |
| |
|
| | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 11:01 | |
| | | |
|
| | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 11:16 | |
| | | |
|
| | | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 11:23 | |
| | tohle někdo udělal ve sketchupu? sakra já u tohohle programu přišel o spousty let života nejde to dělat třeba v inventoru? |
| |
|
| | | | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 11:35 | |
| | Neviem, ja v tom bežne robím vizualizácie, teda rátam obrázky v inom, ale model robím v tomto |
| |
|
| | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 11:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 11:56 | |
| | ten chlap je frajer. já teda německy neumím ani slovo, ale když tohle vymodeluje ve sketchupu.. no nicméně to je dobrá zpráva, že to jde i v něm.. možná si ještě uberu pár let života a pustím se doněčeho menšího. třeba LKJI, LKPN a tak dále |
| |
|
| | | | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 12:16 | |
| | Nechcem sa chváliť, ale budem sa Spraviť sa v ňom dá takmer všetko |
| |
|
| | | | | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 12:26 | |
| | a co takhle exportk z GMaxu by nebyl, přece jen se na stará kolena učit úplně všechno znovu , snad aspoň to modelování by mohlo bejt stejný
|
| |
|
| | | | | | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 12:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 13:32 | |
| | ono to půjde tak, že si vytvoříš bgl do FS , pak ho přes Ms2xpl převedeš jako objekt a pak usadíš, ale připadá mi to tak nějak přes ruku
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | X-Plane tvorba v Sketchupe tutorial 22. 3. 2009 / 13:50 | |
| | Ale budeš mít zároveň hotovou verzi pro FS, což potěší větší množství oveček... |
| |
|
| | | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 11:48 | |
| | | |
|
| | | X-Plane letiště v čem? 22. 3. 2009 / 13:27 | |
| | Letiste (definice, pozice letadel, runwaye, taxiwaye, vetrne pytle, pohledy z veze, frekvence) delam pomoci WorldEditoru.
Osazeni objekty (u letist hangary, staticka letadla, stromy ) delam pres OverlayEditor.
Objektu jsem moc nevytvoril ale uspesne jsem vyzkousel Blender, pro ktery je exporter a zkousel jsem i 3DCanvas s prevodem pres 3DS.
|
| |
|
|