|  |  | | HW: ovládání pohledu analogovým knoflíkem z gamepadu. 24. 3. 2009 / 15:55 | |
|  | Zase trochu jiné téma jak autorská práva a jejich naplňování/porušování, doufám, že to nezapadne moc rychle (asi zapadne..)
Když se rozhlížíte po kabině, tak ideální jsou osy (potenciometry, pokud možno tak, aby se vracely do přímého pohledu). Osobně to mám vyzkoušené tak, že se rozhlížím druhým joyem (tak jsem trochu úchylný, no) a při lítání vrtulníkem je to dost prima.
Méně prima je velikost joye a přechmatávání z collectivu/joye na druhý joy, abych se mohl hezky rozhlídnout. Rozhlížení kloboučkem není tak primovní.
Tak jsem si vymyslel, že se budu rozhlížet analogovým čudlíkem u gamepadu (ten je takový malý, mohl by se rozumně umístit... Nezkoušeli jste to někdo? Neporadíte? Mám si na to ten gamepad pořídit? |
| |
|
 |  |  | | HW: ovládání pohledu analogovým knoflíkem z gamepadu. 24. 3. 2009 / 15:57 | |
|  | | Přes FSUIPC jde přemapovat skoro cokoliv... |
| |
|
 |  |  |  | | HW: ovládání pohledu analogovým knoflíkem z gamepadu. 24. 3. 2009 / 15:58 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | HW: ovládání pohledu analogovým knoflíkem z gamepadu. 24. 3. 2009 / 15:58 | |
|  | | |
|
 |  |  | | HW: ovládání pohledu analogovým knoflíkem z gamepadu. 24. 3. 2009 / 16:19 | |
|  | Nemám problém to namapovat, ptám se, jestli to někdo neprovozujete.
|
| |
|
 |  |  | | HW: ovládání pohledu analogovým knoflíkem z gamepadu. 28. 3. 2009 / 20:39 | |
|  | Tak jsem to vyzkoušel. Nechtěl jsem na zkoušku vyhazovat zbytečně moc peněz, tak jsem pořídil za 150 Kč, gamepad, co má dva analogové ovládátka. Za ty prachy dost dobré, převodníky 8-bit, což není tak úplně málo. Dokonce vibrace to umí.
Ale to rozhlížení není nic moc. Chvilku s tím budu lítat, třeba se to naučím a bude to dobré...
|
| |
|
|