Nejlepsi je neco si nalitat na siti a pak pozadat nekoho na mensim odpovidajicim letisti (pro tvoji 737 LKMT nebo LKTB) o poradnej zahul - vyzkouset si letani kde te nekdo ridi. Coz je uplne jina zkusenost, kdyz litas sam a muzes si vsechno naplanovat hezky dopredu. Navic dostanes skolu frazea v realu, veznik a approucnik budou mit radost ze maji koho honit na svem pisecku a nebudes nikomu kazit event. 
Co je uplne jinej pristup, nez s minimem naletu, navic stylem kazdy den jiny ero (nechapu, jak si nekdo muze neco naucit, kdyz kazdej let ma neco jinyho) pripojit se na online a letet pokud mozno s tim nejvetsim kramem na nejslozitejsi destinace.
Coz mi pripomina jednou me tesne po pristani na LOWI malem sejmul nejakej arabas se 747, nekomunikuji na UNICOMu, pristavajici od KUTHAI s tailwindem na 08. Takovy bych odpojoval s chuti a hned. a nekteri se mu podle toho co tady pisi blizi.
Takze Traged, klidne se do me strefuj osobne, nemusis psat "nekteri". Muj nazor je v tomhle jasnej, a jsem rad, ze existuji lidi, kteri ho maji podobny.
P.S.: I proto hodne zvazuju, jestli vezmu na tu LMML A320, protoze mam na ni malej nalet a stale delam spoustu bot. Jenze na ATR72-500 ktery mam uz v ruce je to strasne daleko ;-o
S pozdravem L. |
|