|  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 12:07 | |
|  | zdravim, mam takovej menší problém s úpravou repaintu. Chci si změnit nějáky registračky. Když ale patřičnou texturu otevřu ve Photoshopu, předělam a uložim, tak při výběru toho letadla v FSce mi simulator spadne... když to udělam ve windowsovém malování, tak ta textura po uložení má z původních 4 jen 3 MB a v FSce je pak rozmazaná... jedná se o 32bitovou ...
K těm DXT.. ty otevřu přes program DXTbmp a upravim pak stejnym způsobem, ale taky to zlobí... dáte mi nekdo typ jak udělat rychle tyhle malý úpravy? netušil sem, že je to taková věda  |
| |
|
 |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 12:25 | |
|  | ukládáš to ve formátování DXT3? Doufam že jsem ty písmenka nepoplet |
| |
|
 |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 12:31 | |
|  | nene.. tohle je zrovna normální 32bit .. ted jsem si vsimnul že po uloženi ve Photoshopu se změní u toho obrázku dpi z 96 na 71 .. ale nic tam neměnim s formátem,, jen otevru, čmárnu, uložim a už ma to BMP jiny parametry |
| |
|
 |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 12:40 | |
|  | nejni to ještě náhodou přetažený nějakým alpha kanálem?....občas se mi to stávalo taky |
| |
|
 |  |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 13:45 | |
|  | netuším co to je ten alpha kanal... při ukládání ve Photoshopu jsem to každopádně odškrtnul (ten Alpha channel) a stejně to padá... chci si jen přepsat OK-TVE na OK-TVF u PMDG .. banalita kterou mam překreslenu během pár vteřin, ale ani za nic mi to nejde správně uložit.. sem si myslel že tim zabiju 5 minut a ne 2 hodiny  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 17:46 | |
|  | Už to tu bylo mockrát psané. Já osobně jsem sem dával několik návodů, jak převádět textury do DXT a tvořit alpha kanály. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 17:48 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 17:59 | |
|  | dík... já ale nic převádet na DXT ani tvořit nejáky kanály nechci mam proste staženej repaint na PMDG a chci si jen překreslit poznávací značky taková banalita.. otevru 32bit bitmapu, udělam dvě čáry, dam save a hotovo.. ale v FSce to padá.. pěkne mě to už s*re |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 18:55 | |
|  | Lenže takto ti to prepíše na 24 bitovú. Skús to exportnúť na 32 bitov. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? 2. 4. 2009 / 19:55 | |
|  | jj už vím.. ono je to velé nějáké divné.. nakonec sem to zprovoznil tak že sem to ve Photoshopu uložil s tim Alpha kanalem a pak pomoci DXTbmp prevedl na DXT3.. i kdyz original je 32-bit tak jinak to neslo... nicmene dalsui textura (křídlo) je v originale DXT.. kdyz jsem ho předělal tak se zase načte strašně světlý.. netušil jsem že se člověk takhle navzteká kvuli upravě obrázku |
| |
|
|