FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ? Jeden příspěvek | Celý strom
malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 12:07
kutak
zdravim, mam takovej menší problém s úpravou repaintu. Chci si změnit nějáky registračky. Když ale patřičnou texturu otevřu ve Photoshopu, předělam a uložim, tak při výběru toho letadla v FSce mi simulator spadne... když to udělam ve windowsovém malování, tak ta textura po uložení má z původních 4 jen 3 MB a v FSce je pak rozmazaná... jedná se o 32bitovou ...
K těm DXT.. ty otevřu přes program DXTbmp a upravim pak stejnym způsobem, ale taky to zlobí... dáte mi nekdo typ jak udělat rychle tyhle malý úpravy? netušil sem, že je to taková věda
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 12:25
Livien
ukládáš to ve formátování DXT3? Doufam že jsem ty písmenka nepoplet
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 12:31
kutak
nene.. tohle je zrovna normální 32bit .. ted jsem si vsimnul že po uloženi ve Photoshopu se změní u toho obrázku dpi z 96 na 71 .. ale nic tam neměnim s formátem,, jen otevru, čmárnu, uložim a už ma to BMP jiny parametry
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 12:40
Kendy   
nejni to ještě náhodou přetažený nějakým alpha kanálem?....občas se mi to stávalo taky
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 13:45
kutak
netuším co to je ten alpha kanal... při ukládání ve Photoshopu jsem to každopádně odškrtnul (ten Alpha channel) a stejně to padá... chci si jen přepsat OK-TVE na OK-TVF u PMDG .. banalita kterou mam překreslenu během pár vteřin, ale ani za nic mi to nejde správně uložit.. sem si myslel že tim zabiju 5 minut a ne 2 hodiny
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 17:46
Pavlouš   
Už to tu bylo mockrát psané. Já osobně jsem sem dával několik návodů, jak převádět textury do DXT a tvořit alpha kanály.
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 17:48
Pavlouš   
http://www.flightsim.cz/forum_hledej.php?lan=0&form=1&aop=a&co=DXT&sin=1&autor=&favorite_count=
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 17:59
kutak
dík... já ale nic převádet na DXT ani tvořit nejáky kanály nechci mam proste staženej repaint na PMDG a chci si jen překreslit poznávací značky taková banalita.. otevru 32bit bitmapu, udělam dvě čáry, dam save a hotovo.. ale v FSce to padá.. pěkne mě to už s*re
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 18:55
jožo
Lenže takto ti to prepíše na 24 bitovú. Skús to exportnúť na 32 bitov.
   Seznam příspěvků  

malé rychlé úpravy repaintu na letadlo - jak na to ?   2. 4. 2009 / 19:55
kutak
jj už vím.. ono je to velé nějáké divné.. nakonec sem to zprovoznil tak že sem to ve Photoshopu uložil s tim Alpha kanalem a pak pomoci DXTbmp prevedl na DXT3.. i kdyz original je 32-bit tak jinak to neslo... nicmene dalsui textura (křídlo) je v originale DXT.. kdyz jsem ho předělal tak se zase načte strašně světlý.. netušil jsem že se člověk takhle navzteká kvuli upravě obrázku
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ