Asi jsem to spatne napsal, nebo jsi spatne pochopil
v 7Nm to je typicky FAF, a ATR zacina deceleraci (decel APP - typicky ILS) az v GS.
tj do FAFu letim nejakych 180-210kt, ve GS provedu vypocet decel height - dle uvedeneho vzorce a v ni dam GI. Vapp to je tech 100-120kt by pak mela byt dosazena 500ft AGL.
Podvozek muzes na ATR vyhodit pri ias 170kt, klapky 30 az pri 160 kt k tem musis nejak decelerovat - souhlasim, ze kdyz uz jsou venku neni problem brzdit. Jenze kdyz vletis do GS 210kt a jsi clean conf (jinak byt ani nemuzes = structural damage), tak ti hezky dlouho trva nez muzes dat prvni flaps 15. Koukni sem, to je presne postup ktery bezne pouzivam:
http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/atr/ATR72/diagrams/0006/
Pokud se sem dostavi Scandall tak mi snad muj postup potvrdi. Kazdopadne flight1 ATR se v tomto chova celkem realne - srovnavam se skutecnymi FCOM postupy.
S pozdravem
L.
|
|