|  |  | Gmax - material problem 20. 5. 2004 / 10:22 | |
|  | Po prolezení periskopu, webu i osobních konzultacích se mi nepodařilo vyřešit jeden problém. Chci vytvořit světlo na heliport. Ale nedaří se mi přiřadit dva různé materiály na dva objekty. Stejný problém tu kdysi řešil Dalibor s Priskačem. V jejich případě se to vyřešilo, v mém případě popisovaný postup nefunguje. O co tedy jde.
Vytvořím si objekt, válec. Vytvořím si nový objekt, krychli. Převedu na mesh. Válci přiřadím materiál BRIGHT_ a nastavím barvu, aplikuji na objekt. Krychli přiřadím materiál LIGHT_NAV, nastavím barvu a aplikuji. Pokud ale kliknu a označím válec a otevřu material editor, tak místo BRIGHT_ je název materiálu LIGHT_NAV.
Nenapadá někoho, kde by mohla být chybka? Za případné reakce dékuji ) |
| |
|
 |  |  | Re: Gmax - material problem 20. 5. 2004 / 12:22 | |
|  | No v Material editoru je posledni pouzity material. Pokud chces vedet jaky je na ktere veci mäterial, pouzij Material Navigator (ikonka je defaultne hned vedle ikony Mat. editoru). Treba zjistis ze ty materialy mas spravne.
A kdyby ne, tak nezapmen ze musis zadavat New (material) kdyz upravis uz udelany, tak se ti pochopitelne zmeni na vsech objektech na kterych je aplikovany. Hodne stesti  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Gmax - material problem 20. 5. 2004 / 13:35 | |
|  | Ach tak..nu..člověk se pořád učí..díky )) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Gmax - material problem - Důležité!!! 21. 5. 2004 / 01:37 | |
|  | a ještě k LIGHT_NAV pokud máš nový Gmax 1.2 a FS 2004 SDK tak světlo nevyexportuješ, musíš pro export použít starší makemdl pro FS 2002, nejlépe originální z CD FS2002. Světlo pod novým maxkem potřebuje nejpíš ještě nejakou specifikaci (extension) přímo v objektu, zatím jsem nepřišel na to jakou, možná by to mohl rozlousknout Marky, ten je na tyto věci dobrý. Já osobně řeším světla dvěmi konfiguracemi Gmaxu, je to sice otravné, ale FUNGUJE to! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani... 21. 5. 2004 / 10:20 | |
|  | Mno tak kdyz jsem tak dobry, tak vam prozradim jak to delam....
Terminus techniku pro moje metody objevovani toho jak se FSka chova je: "metoda pokus omyl" a notna davka trpelivosti.
Takze prosim, tajemstvi je venku a ted uz budete vsichni tak "dobri" jako ja  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani... 21. 5. 2004 / 16:38 | |
|  | To je vynikající metoda , taky používám 10 pokusů 9 omylů
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani... 17. 2. 2006 / 08:43 | |
|  | To eště nejni tak špatný !! ))))))))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani... 17. 2. 2006 / 08:46 | |
|  | Moje včerejší technika objevování jak vyexportovat světlo z gmaxu by se dala nazvat 50 pokusů - 50 omylů  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Důležité!!! 17. 2. 2006 / 08:27 | |
|  | Otázka pro gmax-áře... Rozlousknul někdo tenhle problém s exportem světel přes gmax 1.2 a SDK2004, který nastínil Dalibor? Třeba Marky ? Díííky. |
| |
|
|