FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - material problem Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - material problem   20. 5. 2004 / 10:22
Charlie   
Po prolezení periskopu, webu i osobních konzultacích se mi nepodařilo vyřešit jeden problém. Chci vytvořit světlo na heliport. Ale nedaří se mi přiřadit dva různé materiály na dva objekty. Stejný problém tu kdysi řešil Dalibor s Priskačem. V jejich případě se to vyřešilo, v mém případě popisovaný postup nefunguje. O co tedy jde.

Vytvořím si objekt, válec. Vytvořím si nový objekt, krychli. Převedu na mesh. Válci přiřadím materiál BRIGHT_ a nastavím barvu, aplikuji na objekt. Krychli přiřadím materiál LIGHT_NAV, nastavím barvu a aplikuji. Pokud ale kliknu a označím válec a otevřu material editor, tak místo BRIGHT_ je název materiálu LIGHT_NAV.

Nenapadá někoho, kde by mohla být chybka? Za případné reakce dékuji )
 

Re: Gmax - material problem   20. 5. 2004 / 12:22
Ondra O.K.
No v Material editoru je posledni pouzity material. Pokud chces vedet jaky je na ktere veci mäterial, pouzij Material Navigator (ikonka je defaultne hned vedle ikony Mat. editoru). Treba zjistis ze ty materialy mas spravne.
A kdyby ne, tak nezapmen ze musis zadavat New (material) kdyz upravis uz udelany, tak se ti pochopitelne zmeni na vsech objektech na kterych je aplikovany. Hodne stesti
 

Re: Re: Gmax - material problem   20. 5. 2004 / 13:35
Charlie   
Ach tak..nu..člověk se pořád učí..díky ))
 

Re: Re: Re: Gmax - material problem - Důležité!!!   21. 5. 2004 / 01:37
Dalibor
a ještě k LIGHT_NAV pokud máš nový Gmax 1.2 a FS 2004 SDK tak světlo nevyexportuješ, musíš pro export použít starší makemdl pro FS 2002, nejlépe originální z CD FS2002. Světlo pod novým maxkem potřebuje nejpíš ještě nejakou specifikaci (extension) přímo v objektu, zatím jsem nepřišel na to jakou, možná by to mohl rozlousknout Marky, ten je na tyto věci dobrý. Já osobně řeším světla dvěmi konfiguracemi Gmaxu, je to sice otravné, ale FUNGUJE to!
 

Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani...   21. 5. 2004 / 10:20
Marky Parky   
Mno tak kdyz jsem tak dobry, tak vam prozradim jak to delam....
Terminus techniku pro moje metody objevovani toho jak se FSka chova je: "metoda pokus omyl" a notna davka trpelivosti.

Takze prosim, tajemstvi je venku a ted uz budete vsichni tak "dobri" jako ja
 

Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani...   21. 5. 2004 / 16:38
Cesmina
To je vynikající metoda , taky používám 10 pokusů 9 omylů

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani...   17. 2. 2006 / 08:43
kuma   
To eště nejni tak špatný !! )))))))))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Markyho technika objevovani...   17. 2. 2006 / 08:46
jardas   
Moje včerejší technika objevování jak vyexportovat světlo z gmaxu by se dala nazvat 50 pokusů - 50 omylů
 

Re: Re: Re: Re: Gmax - material problem - Důležité!!!   17. 2. 2006 / 08:27
jardas   
Otázka pro gmax-áře... Rozlousknul někdo tenhle problém s exportem světel přes gmax 1.2 a SDK2004, který nastínil Dalibor? Třeba Marky? Díííky.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ