K tomu dobarvení.. Jelikož FSrepain zobrazuje na 3D modelu to, co zrovna kreslíš a tak jsem to dělal tak, že jsem se v 3D díval na to místo, které jsem chtěl dobarvit a v tom editoru textur jsem přetáhl celou plochu barvou.. Stále jsem držel myšítko abych to neobarvil, ale jen to přetáhl.. Pokud tam někde ta zóna pro to místo byla, přebarvila se.. Pak už stačila metoda půlení.. Zkusil jsem jednu půlku a nic, tak druhou a zase se to obarvilo.. A takhle po částech jsem přesně přišel na to, kde to místo je.. Je to během minutky..
Třeba ti to pomůže.. Ono i když děláš textury v photoshopu tak si takhle to místo určíš a pak budeš vědet kde je.. No, a pokud nemáš možnost to přímo sledovat ve 3D, tak by to šlo taky tak, že to přetáhneš, někde zkontroluješ, pak dáš zpet a půlíš.. Ale hlavně si udělat zálohy těch textur.. Ono spoléhat se na CTRL+Z se někdy nevyplácí.. |
|