|  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 18:52 | |
|  | Prosim vas nenasiel by sa nejaky dobrak co mi pomoze spojaznit gmax aby mohol exportovat pre FSX? Co som urobil ze skopiroval tie subory SDK do gmaxu ale vypisava chybu typu no "plug-in directory was found:3DSMAX" a potom sa nepusti Gmax. |
| |
|
 |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 18:58 | |
|  | Obavam sa ze toto nepojde. Kedze gmax je z pohladu pluginov v podstate 3dsmax 5 resp. 5.1 a FSX export je tusim pre 3DS MAX 8 a vyssie tak to na tom nerozbehas. Skusal som to a neslo to. FSX export plugin chce velkeho maxa a nie gmax. |
| |
|
 |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:18 | |
|  | | |
|
 |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 18:58 | |
|  | No asi prvy problem vyrieseny Stacilo skopirovat FSX_GmaxGamePack gmax / gamepacks. Ale pri exporte to pise "NO GUID set"  |
| |
|
 |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:04 | |
|  | tak ho nastav na horní liště FS tools/ LODname tool, create new GUID, napíšeš friendly name a už můžeš |
| |
|
 |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:17 | |
|  | Tak dalsi problem som vyriesil ale mam tu dalsich 100 problemov. Asi texturou. Prikladam screene |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:26 | |
|  | To poslední okno se mi taky občas objevilo ještě u exportu do FS9. Já to vyřešil pomocí funkce weld. V edit meshi danýho tělesa (Box1) vyber funkci bodů (vertex), pod nadpisem edit geometry najdi Weld, nastav na 0.001m a vyber všechny body na tom tělese, pak zmáčkni selected. Pak ještě nezapomeň nastavit jako desetinný oddělovač tečku místo čárky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:42 | |
|  | Ejha pokrok. Ale nevytvorilo mi to XML? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:43 | |
|  | A potom aky bglcomp pouzijem??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:48 | |
|  | ten pro FSX
najdeš v SDK/Enviroment kit/BGL compiler |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:47 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:52 | |
|  | Pekne postupujeme dalej to sa mi paci. Len otazka pri FS9 exporte vygenerovalo take dlhe cislo {6dd7820d-d180-4770-977f-5cc95691a780}. Ake mam pouzit ja? To je jedno? Alebo treba nejake vycucnut sprsta?
A druha otazocka co sluzi na export do bgl. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:59 | |
|  | To dlouhý číslo je GUID modelu, který zjistíš v gmaxu: File/File Properties.../Custom, dole v tabulce máš guid, který musíš přepsat. Pro export sloučí BGL compiler stejně jako pro FS9, kde ho najdeš jsem ti už napsal o kousek výš. Pak je postup zcela identický, že přetáhneš xml na ikonku programu a ono z toho po chvilce vypadne bgl. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 20:13 | |
|  | Hmm nic nevytvory. Vidis tu niekde chybu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 20:34 | |
|  | Jo, explorer nebo v čem jsi prohlížel to xml, to nějak zmršil, nejspíš tam nemají co dělat ty pomlčky "-" U mě to vypadá jako dole na obrázku, kdyžtak pošlu na mail, tam by to mělo být v pořádku |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 20:57 | |
|  | DAKUJEM!!!! Perfektne uz to ide! Diiiikyyy! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 21:48 | |
|  | Neni zač |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 22:11 | |
|  | Este ked uz mozem byt drzi ako sa robia nocne textury pre FSX? Nevies nahodov? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 22:35 | |
|  | Těch nočních textur existuje v FSX více druhů, kompletně jsou ty materiály krásně rozepsaný v souboru "FSX material.html" ve složce Modeling SDK. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 23:03 | |
|  | hmm ja to tam nemam. Dufal som ze mi to povies budem musiet pouzit asi prekladac. Snat sa vysomarim. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 23:13 | |
|  | pokud máš něco jako SDK SP1A nebo jak se to jmenuje, tak musíš otevřít přímo v adresáři SDK kompilovaný soubor nápovědy s názvem "fsxsdk" a potom se tam proklikat. Tohle už snad pomůže. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 12. 4. 2009 / 20:32 | |
|  | Potrebujem poradiť, kde je nastavenie bodky namiesto čiarky vo weld a prečo mi pri stlačení selected znova vynuluje hodnotu na 0,0. Nadväzujem na predošlý príspevok. Kto sa vyzná nech mi poradí diki. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 12. 4. 2009 / 21:25 | |
|  | nastavuje sa to vo windowse "miestne a jazykove nastavenia". Ale odporucam po ukonceni nastavit naspät na ciarku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 12. 4. 2009 / 21:45 | |
|  | preinštalovával som Gmax a na to som zabudol ako sa tá bodka zmení ale diki. |
| |
|
 |  |  |  |  | Spojaznit Gmax pre FSX 28. 2. 2009 / 19:20 | |
|  | ...ještě doplním, občas se mi stane, že na horní liště položka FS tools chybí, pak se dá spustit takto: na pravý liště přepni do utilities, vyber MAXScript, zmáčkni Run Script a v FSX gamepacku/scripts vyber FSToolsMenu a už to tam bude. |
| |
|
|