Zdravím - po poměrně rozsáhlém laborování s FSX se mi zadařilo dosáhnout slušných fps při solidních detailech. Bohužel se objevil jeden neduh, který (nebo podobný) už jsem v minulosti zažil a nevím si s tím rady. A reinstalovat FSku dokud takhle šlape už z principu odmítám 
Takže, problém je že blízké okolí je perfektně detailní (tedy do úrovně nastavení meshe atd.), ale dál (odhad cca. 5km?) je vše takové rozblemcané. Pro GA je to v pohodě, při letu nízko a pomalu a koukání spíš "pod sebe" problém není, ale u dopraváku je to opruz, tam je jediný čas na koukání na zem někde po posledním traťovém bodu na začátku přiblížení a tam právě z kokpitu vidím jen ty rozmazaniny.
Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Nelaborovalo se někde s nějakým filtrováním textur a mipmapami ? Jak by to správně mělo být nastavené v nvidia driverech a v fsx ? Nebo je to něčím v FSX ? (p.s. detail radius mám na large).
Přidávám screen, kde je vidět jak pod letadlem je to ostré a o kousek dál vepředu už mazanice ... |
|