FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 13. 8. 2025, svátek má Alena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety Jeden příspěvek | Celý strom
Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 13:15
Matyx   
Další "málem-neštěstí" hned tady za humny:
http://www.novinky.cz/krimi/166435-cessne-se-pri-startu-do-chorvatska-ulomil-podvozek.html

.. a k tomu můj dotaz - už x-krát se hlavně vzhledem k IVAO řešil problém non-rnav létání po Evropě, a já tomu pořád nějak nerozumím. Když máme v ČR jen W32, která nenavazuje na žádnou jinou non-rnav, a narozdíl od IVAO je to v reálu přes hranice na zahraniční non-rnav tratě pro "BOD-DCT-BOD" daleko, tak jak to že pořád nějaké podobné kousky jako je C421 do zahraničí létají ? To mají IFR-VFR-IFR ? Nebo na jih/východ lze DCT použít ? Nebo jsou dodělány jako rnav ?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 13:35
Lowmick   
Proc by 421 nemohla rnav?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 13:42
Marky Parky   
Co lítá do ciziny, lítá NON RNAV.
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 15:43
leonell
Nechtěl jsi napsat RNAV?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 16:27
kuma   
Jéžiš, proč by měli letět RNAV? Do Jugošky se lítá VFR... aby z toho taky něco bylo, ne?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 16:34
leonell
Jéžiš, o VFR nikdo nemluví. Dotaz zněl zda se dá vyletět za hranice jako non-RNAV pomocí DCT. A MP napsal že jedině non-RNAV což se zřejmě upsal že (v rámci IFR) a myslel jen RNAV.
OK?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 17:46
kuma   
Otázka je, jestli se skutečně upsal, nepřipadá mi to tak samozřejmé - ať to upřesní sám
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 20:08
Jeníček
mno mohu k tomu rict tohle jelikoz v tu dobu jsem byl na danem letisti.... a zrovna i cciste nahodou ve vzduchu tak to vypadalo jako normalni preruseny start potom se na frekvenci ozvalo ze se vola do prahy ze nejsou schopni pojizdet a volali ucl... po pristani jsem se byl podivat a pilotoval to Ondrej Soukup.. nehoda dle hlaseni vypadal hrozive ale vse bez zraneni...
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 20:09
Jeníček
jinak pak byla draha 27 zavrena takzevetrone ull a ostatni stroje museli na 06 to byl panecku provoz pristavat pres blanika
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 20:12
Jeníček
btw pisi ze tesne pred odlepenim...neni pravda letadlo pojizdelo a pri vstupu na drahu to prdlo aniz by pilot pridal....mno jo no novinarske kachny ...
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   15. 4. 2009 / 21:44
kuma   
zajímavé - ale jak to souvisí s probléměm RNAV - NRNAV ?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   16. 4. 2009 / 21:02
Lowmick   
Budes se divit doktore, ale za IFR je to mnohem lepsi a jednodussi. Nemusis se bat blbyho pocasi, proste v CR nastoupas, preskocis pohodlne Alpy a u vody zase po dvou krasnych hodinkach letu vyklesas. Jednoduchy, elegantni a rychly zpusob jak se v patek po praci dostat na vikend k mori na svoji jachtu...

S masinama jako je C421 nema cenu litat po zemi...
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   17. 4. 2009 / 07:17
kuma   
To máš asi v zásadě pravdu dovedu si to představit
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   16. 4. 2009 / 11:17
Marky Parky   
Jo chtěl...
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   16. 4. 2009 / 14:49
Matyx   
A ta C421 byla rnav cert., nebo to brala VFR ?
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   16. 4. 2009 / 15:27
leonell
Ta Cessna je certifikovaná pro B-RNAV, z LKBE to ovšem nemůže letět jinak než VFR, maximálně může poté přejít na IFR. S ohledem na okolnosti bych tipnul že celou trasu hodlali letět VFR.

 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   16. 4. 2009 / 16:12
Matyx   
Aha, diky !!
 

Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety   16. 4. 2009 / 14:51
Matyx   
Resp. co je v realu castejsi, VFR zahranicni lety, nebo dovybavovani puvodne non-rnav letadel cat. L prislusnym zelezem a vybavenim ? Zajima me to predevsim pro ucely araig (nejen) na ivao.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ