|  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 13:15 | |
|  | Další "málem-neštěstí" hned tady za humny:
http://www.novinky.cz/krimi/166435-cessne-se-pri-startu-do-chorvatska-ulomil-podvozek.html
.. a k tomu můj dotaz - už x-krát se hlavně vzhledem k IVAO řešil problém non-rnav létání po Evropě, a já tomu pořád nějak nerozumím. Když máme v ČR jen W32, která nenavazuje na žádnou jinou non-rnav, a narozdíl od IVAO je to v reálu přes hranice na zahraniční non-rnav tratě pro "BOD-DCT-BOD" daleko, tak jak to že pořád nějaké podobné kousky jako je C421 do zahraničí létají ? To mají IFR-VFR-IFR ? Nebo na jih/východ lze DCT použít ? Nebo jsou dodělány jako rnav ? |
| |
|
 |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 13:35 | |
|  | Proc by 421 nemohla rnav? |
| |
|
 |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 13:42 | |
|  | Co lítá do ciziny, lítá NON RNAV. |
| |
|
 |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 15:43 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 16:27 | |
|  | Jéžiš, proč by měli letět RNAV? Do Jugošky se lítá VFR... aby z toho taky něco bylo, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 16:34 | |
|  | Jéžiš, o VFR nikdo nemluví. Dotaz zněl zda se dá vyletět za hranice jako non-RNAV pomocí DCT. A MP napsal že jedině non-RNAV což se zřejmě upsal že (v rámci IFR) a myslel jen RNAV.
OK? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 17:46 | |
|  | Otázka je, jestli se skutečně upsal, nepřipadá mi to tak samozřejmé - ať to upřesní sám  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 20:08 | |
|  | mno mohu k tomu rict tohle jelikoz v tu dobu jsem byl na danem letisti.... a zrovna i cciste nahodou ve vzduchu tak to vypadalo jako normalni preruseny start potom se na frekvenci ozvalo ze se vola do prahy ze nejsou schopni pojizdet a volali ucl... po pristani jsem se byl podivat a pilotoval to Ondrej Soukup.. nehoda dle hlaseni vypadal hrozive ale vse bez zraneni... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 20:09 | |
|  | jinak pak byla draha 27 zavrena takzevetrone ull a ostatni stroje museli na 06 to byl panecku provoz pristavat pres blanika  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 20:12 | |
|  | btw pisi ze tesne pred odlepenim...neni pravda letadlo pojizdelo a pri vstupu na drahu to prdlo aniz by pilot pridal....mno jo no novinarske kachny ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 15. 4. 2009 / 21:44 | |
|  | zajímavé - ale jak to souvisí s probléměm RNAV - NRNAV ?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 16. 4. 2009 / 21:02 | |
|  | Budes se divit doktore, ale za IFR je to mnohem lepsi a jednodussi. Nemusis se bat blbyho pocasi, proste v CR nastoupas, preskocis pohodlne Alpy a u vody zase po dvou krasnych hodinkach letu vyklesas. Jednoduchy, elegantni a rychly zpusob jak se v patek po praci dostat na vikend k mori na svoji jachtu... 
S masinama jako je C421 nema cenu litat po zemi... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 17. 4. 2009 / 07:17 | |
|  | To máš asi v zásadě pravdu dovedu si to představit  |
| |
|
 |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 16. 4. 2009 / 11:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 16. 4. 2009 / 14:49 | |
|  | A ta C421 byla rnav cert., nebo to brala VFR ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 16. 4. 2009 / 15:27 | |
|  | Ta Cessna je certifikovaná pro B-RNAV, z LKBE to ovšem nemůže letět jinak než VFR, maximálně může poté přejít na IFR. S ohledem na okolnosti bych tipnul že celou trasu hodlali letět VFR.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 16. 4. 2009 / 16:12 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Cessna 421, LKBE, ulomená přední podvozková noha a dotaz na zahraniční non-rnav lety 16. 4. 2009 / 14:51 | |
|  | Resp. co je v realu castejsi, VFR zahranicni lety, nebo dovybavovani puvodne non-rnav letadel cat. L prislusnym zelezem a vybavenim ? Zajima me to predevsim pro ucely araig (nejen) na ivao. |
| |
|
|