|  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 18:11 | |
|  | 1) Chci se zeptat jestli existuje model DC-3 použitelné na ivao?
2) Mám zpracované nějaké letové řády a chtěl bych založit virtuální aerolinie ale potřeboval bych někoho kdo zvládne počítačovou část věci. byl bych někdo ochotný pomoci nebo se připojit?
Zároveň když by se zadařilo z první částí tak bych potřeboval někoho kdo udělá repaint.
A nějaké piloty. Už sem to tady řešil před vánoci a nějaký zájem tu byl, tak to chci zkusit dát dohromady. V případě zájmu mohu poslat nějaké letové řády na ukázku, v přípravě jsou jak domácí linky tak dálkové a i cargo. |
| |
|
 |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 18:59 | |
|  | Tohle by bylo krásný, ale v rámci IVAO asi těžko proveditelný.
Jestli chceš lítat podle historickejch procedur, tak si každej řídící akorát poklepe na čelo, pokud chceš lítat podle moderních procedur, na to nemá DC-3 vybavení. A lítat na IVAO VOR to VOR, to se sice kolikrát dělá, ale nemyslím že je to zrovna podporováno.
Historie je holt ztracená... |
| |
|
 |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 19:03 | |
|  | ...A lítat na IVAO VOR to VOR, to se sice kolikrát dělá, ale nemyslím že je to zrovna podporováno...
Preco myslis? Respektive - kym to nie je podporovane? |
| |
|
 |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 19:05 | |
|  | Byl jsi rychlejší 
Copak DC3 dovybavíš klidně na RNAV ale to už pak nebude ani vzdáleně létat jako ČLS.
Tenkrát VORY taky nebyly takže optimální by bylo létat VFR ale nevím jak by se v Curychu tvářili na VFR letící v ne-VMC podmínkách.
Osobně to na IVAO taky moc nevidím.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:37 | |
|  | VORy byly, sice trochu jinde, než jsou dnes - a jako VOR se používalo každé rádio, co vysílalo, ale jinak myslím, že technicky není problém s dakotou zaletět co je potřeba - aniž by člověšk tlačil SIDy, STARy do FMC.
Mohl by být problém s plánkcem - protože trať nepovede po obvyklých tratích - ale protože let bude také v jiné hladině (!!) nevidím reálný důvod, proč by takový plán neměl být přijat.
Konec konců - ARAIG - ne? - nevuidím důvod, proč by v reálu neměl být přijat plánek, který vede ze známého bodu do známého bodu - aniž by to éro kličkovalo někde kolem. A pokud to jde v reálu, proč ne na IVAO? |
| |
|
 |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 19:06 | |
|  | proč by to nebylo podporováno - já sem tak lítal s herkym cca 2 roky bez jediného problému |
| |
|
 |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 19:07 | |
|  | Pokud nechceš dostat vynadáno tak musíš létat po non-RNAV tratích (a to ti nebude sedět na řády ČLS) nebo jako VFR (a máš trouble s počasím). |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 19:18 | |
|  | Tak nějak jsem to chtěl říct. V Evropě, pokud vím, nonRNAV už moc není.
Ono vůbec, na řády ČLS kolikrát možná už nebudou sedět ani města 
Ale jak jsem psal, bylo by to krásný, kdyby to šlo. Bohužel, musela by být vůle ze všech stran a to asi nebude. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 20:03 | |
|  | Tak letět za VFR... řekněte mi, který řídící na IVAO nepustí letadlo do vzduchu, když nejsou VMC podmínky? Já nemám moc nalítáno na síti, asi jenom kolem 550 hodin, ale nikdy jsem se s tímhle nesetkal Já myslím, že pokud by se falšoval plánek a letělo se "starý IFR" za současného VFR, tak by to mohlo fungovat, ale s tím, že by byl problém se vstupními a výstupními body na řízená letiště. To by byl asi jediný problém  |
| |
|
 |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 20:42 | |
|  | Děkuji za odpovědi a připomínky. A chtěl by do toho tedy někdo jít a najít funkční variantu aby byla schůdná historicky i pro požadavky ivao?
Jinak když dakota začínala tak se na řízené okrsky letišt přecházelo tak že tam by nemusel být až takový problém nebo se mýlím? Já vydím hlavní problémi jinde. |
| |
|
 |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 20:47 | |
|  | a jak s tim souvisi rizene okrsky letist?
co tady kluci resi, jsou problemy v uplne jine sfere.. a to navigacni schopnosti toho DCcka dneska, resp. jeho schopnosti letet IFR a dostat se v IFRu nekam dal, nez za hranice CR (v dnesni dobe). a to s rizenym nebo nerizenym letistem nema nic spolecneho. |
| |
|
 |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:10 | |
|  | Někde sem tam četl že se někdo zmiňoval i o vstupu do CTR. A i kdyby to mělo vyjít jen v rámci ČR a Slovenska tak pro mě by to byl úspěch a byl bych spokojený, protože bych mohl létal s tím co mám rád a i když to nevyjde tak jsem se alespoň pokusil projít někudy kde jiní nechodí... |
| |
|
 |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:23 | |
|  | Můj tip:
Letový plán za VFR, trasu si zvolíš podle cíle (třeba Curych) a sestavíš si cosi jako návěstní štítek, čili otočné body a kurs, vzdálenost, dobu letu k nim.
Odlet Kbely, tam ATC nejspíš nebude, pro odlet bys měl i tak použít vstupně/výstupní bod.
Následně letíš jako VFR, naviguješ se (pokud je počasí) pomocí srovnávací navigace a podle GPS (ideálně si ty otočné body dodělat), GPS ti simuluje upřesnění pozice navigátorem v historickém letadle, letíš samozřejmě ručně.
Na cílové letiště opět musíš vletět dle VFR předpisů, přes vstupní bod a dbát pokynů ATC.
To je podle mně nejreálnější aplikovatelný postup.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:27 | |
|  | To by mohlo fungovat. Tak piště dále postupy a nápady a hlavně taky jestli tedy by někdo měl zájem létat pro ČVLS, sám si to asi všechno neodlétám potom také potřebuju někoho kdo umí urobit rezervační systém tak aby to fungovalo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:29 | |
|  | Takže ty "vložíš" know-how a ostatní udělají zbytek??? Chápu to dobře? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:34 | |
|  | No teď nevím jestli to myslíš ironicky nebo jak ale je to myšleno tak že já se pokusím sehnat co nejvíce podkladů a něco se pokusím vymyslet, postarám se o vše týkající se letadel a jejich řádů atd. ale neumím udělat web s funkčním rezervačním systémem tak že to potřebuju pomoct neříkám kompletně udělat, samozřejmně se rád zapojím a repainty dělat také neumím ale na to se jeden člověk ozval, proto budu též dodávat podklady já. Tak že se pokusím pomáhat všude kde budu moci ne jen že dodám řády a tím skončím. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:52 | |
|  | Potřebuješ:
1) optimálně internetovou doménu aby to mělo úroveň
2) hosting a ten by měl spolehlivě fungovat (s doménou asi 900/rok)
3) nějaký systém který ti umožní evidovat lidi a vkládat data
4) grafické ztvárnění ideálně ve firemních barvách
5) dokumenty o ČLS, řádech, letadlech, tutoriály pro začínající a naklapat
6) repainty letadel a možná i další dobové scenérie
7) ideálně i evidenční systém letů
8) případně i rezervační systém pro jednotlivé linky
... a doufat že nadchneš piloty a přijdou
Já mám ovšem "deníček" plný, maximálně poradím, protože jsem část nedávno dělal.
|
| |
|
 |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:12 | |
|  | popřípadě defaultní DCčko se umí naladit na VOR to znamená při troše úprav a improvizace by se dalo létat i VOR tu VOR |
| |
|
 |  |  |  | Československá virtuální letecká společnost 15. 4. 2009 / 21:19 | |
|  | no to by se dalo. jenze (mozna se pletu), pred casem to bylo tak, ze pres hranice jsi VOR to VOR nemohl letet pres hranice (bo pres hranice neslo/nejde? letet DCT) atd.... ale kdo vi jak to je a jak se to dela.
ad ten rizeny okrsek - v tomto vlaknu ho nikdo nezminil - pokud jsem neco neprehledl - a opravdu s tim nesouvisi, protoze i jako obycejny ifr bez RNAVu mas porad non-RNAV prilety a odlety, a porad do dnes existuje neco jako vektorovani apod... takze s letisti to opravdu souviset nebude .) |
| |
|
 |  |  | Mapa linek ČVLS 18. 4. 2009 / 20:42 | |
|  | Tak tady bychom měli nějaký návrh linek, zatím se nepřihlásil jediný pilot kdo by měl zájem létat u ČVLS, snad nejsem sám kdo létá na Dakotě a má rád osvědčené klasiky...
www.stal-ker.webz.cz sekce ČVLS |
| |
|
|