|  |  | ??? FS2004 Autogen SDK ??? 23. 5. 2004 / 13:12 | |
|  | Studujem dokumenty o FS2004 Terrain SDK a ten sa v niektorych bodoch odvolava doslova na FS2004 Autogen SDK !
Teraz neviem, ci nevidim, ale FS2004 Autogen SDK predsa este nevysiel, alebo sa mylim ???
Marky, Ty asi budes vediet viac, ako je s Autogenom pre FS2004 ???
|
| |
|
 |  |  | Re: ??? FS2004 Autogen SDK ??? 23. 5. 2004 / 14:51 | |
|  | Uz jsem to prolezl cele a nikde jsem odvolavky na Autogen SDK nenasel, mohl by jsi byt presnejsi?
Jinak Autogen SDK urcite jeste nevyslo, ale kod AGN souboru ve FS2004 jsem prolomil jiz asi pred pul rokem, moje poznamky jsou k dispozici na www.avsim.com nebo pokud nekdo budete delat nejaky autogen pro svoji ortofotomapu, ozvete se mi primo, poradim vam fintu jak na to
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ??? FS2004 Autogen SDK ??? 23. 5. 2004 / 16:48 | |
|  | Tak tu je vycuc zo suboru "Custom Terrain Textures.doc". Je to hned v Introduction:
" To add buildings and trees to custom textures, follow the directions in the Flight Simulator 2004 Autogen SDK. Areas like New York City, Chicago, and Las Vegas were created using the methods discussed in the Autogen SDK. "
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ??? FS2004 Autogen SDK ??? 23. 5. 2004 / 21:08 | |
|  | Aha, jasne, tak tam je to logicke, ale nepujde o nic jeneho nez o vysvetleni jak naklikat budovy, stromy a 3D objetky z nadefinovanych trid... |
| |
|
|