FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 5. 9. 2025, svátek má Boris Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G2XPL problém Jeden příspěvek | Celý strom
G2XPL problém   19. 4. 2009 / 20:48
artoo
Ahoj
Tak jak to zamejšlíš to bohužel nejde, páč GPXPL generuje na celej čtverec rastr textur podle nastavenýho ZoomLevelu. Textury můžou být veliké maximálně 2048x2048, takže čim vyšší ZL tím hustší rastr..
Nicméně já jsem si zavedl jiný způsob, který tohle docela dobře řeší.
Mám celou republiku nagenerovanou na ZL 16, což mi připadá jako rozumnej kompromis mezi kvalitou, velikostí a nárokem na RAMku. Okolí letiště pak udělám pomocí draped_polygonu.
(technicky to je něco jako jako VPT_poly ve FS). Mám to takhle udělané na LKMB a vystačil jsem s 1 texturou, kterou mám položenou asi na 1 km, takže to dává slušných 0,5m/pixel.
Výhoda tohoto řešení je, že textura se dá udělat s vícebitovou alfou (DXT5), takže přechod mezi touhle texturou a podkladem z GPXPL je plynulý a prakticky neznatelný.
Nevýhoda je, že zatím neexistuje USERFRIENDLY nástroj, který by to pohodlně zvádl, takže to vyžaduje ruční zásah do dekompilovaného DSF souboru. Snad by to měla umět příští verze WEDu (na kterou všichni netrpělivě čekáme...)
Více viz defaultní scenerka LOWI Demo Area
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ