Mám rozdělaný jeden čtverec v Groundu a chystám se klikat sídla. Chci se zeptat jaké používáte čísla landclassu pro města a vesnice. V návodu P. Šulce se pro vesnice doporučuje č.112 a pro města dle potřeby. Myslím že by to chtělo taky nějak ujednotit (pokud to ještě není) s ohledem na textury městské zástavby od Palandera
Já jsem použil taky
113 a 115 pro vsi
a 107 a 108 pro města .
Ale vůbec nejsem spokojen, ani s žádnými pozměněnými texturami a autogeny dosud vytvořenými .
Jinak vyrábím LandClass atlas s vysvětlením principůLC a souvislostí LC s texturami . Možná bude hotov do týdne., ale neslibuji to najisto.
Docela velky problem mest je flipnuti bitmap a tedy nasledne nespravne zobrazeni autogenu pokud pouzivate VPT polygony. Navic narozdil od Landclassu nelze textury pro VPT umistit lokalne (
Napadlo me reseni, ktere by ale musel zmaknout nejaky schopnejsi grafik nez je moje skromne ja. Chtelo by to modifikovat landclasove textury tak, aby objekty na nich umistene byly soumerne podle osy kolem ktere je textura flipnuta. Textura sama o sobe by naopak soumerna nebyla, aby nedochazelo k nezadoucimu opakovani. Autogen by pak s texturou pekne splynul jak na LC tak na VPT polygonech.....
Jinak SDK se o nejakem flipnuti textur ani nezminuje a pouziti landclasu naopak ano, VPT polygony definuje o kousek jinak nez tomu bylo doposud => uvidime jestli updaty v tomhle smeru prinesou neco noveho....