FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kdo se vyznate v uprave textur II ........... Jeden příspěvek | Celý strom
Kdo se vyznate v uprave textur II ...........   26. 5. 2004 / 21:14
Totti10
Tak jsem si v IMAGETOOL upravil textury 3D cockpitu od PMDG, ale ve hre se mi zobrazuji jako uplne cerne. Prevedl jsem je z 1024x1024 na 512x512, maji spravny format (DXT3) , ale vsimnul jsem si, ze v imagetool v kolonce ALPHA (na leve strane editoru) maji puvodni textury napsano "alpha: alpha" .... a mnou upravene textury maji "alpha: none" ......... asi bude problem v tomhle ne? - ale nevim, jak i u mych textur nastavit to ALPHA.....
 

Re: Kdo se vyznate v uprave textur II ...........   27. 5. 2004 / 01:20
Dalibor
půjde to řešit asi takto:
podmínkou je, mít zazálohované originální textury, případně znovu nainstalovat . Potom v Imagetool znovu načti všechny textury, u každé si nech zobrazit alfa kanál a prohlédni si ho, pokud bude alfa jenom bílá nebo černá plocha, máš vyhráno a můžeš tebou upravené textury(nekomrimované, pokud je máš někde uložené) použít. Stačí si stáhnout utilitku FS Texture Converter z Avsimu a dávkovou konverzí všechny textury převést do původního formátu s alfa kanálem.
Pokud ale je alfa kanál obrysem některých částí, musíš uložit textury ve formátu Targa (.tga) a v Photoshopu či jiném grafickém programu podporujícím Alfa kanál dále zpracovat. V tomto případě ale nelze použít FS texture Converter, jenom Imagetool. Pozor při zpětném převodu na koncovku, aby ti tam nezůstalo .tga .
Ale podle toho co popisuješ se nejspíš jedná o druhou možnost.
 

Re: Re: Kdo se vyznate v uprave textur II ...........   27. 5. 2004 / 08:07
Martin
mozna se mylim , ale v tomhle pripade bych to videl na problem nespravne velikosti textury. Nekolikrat s mi stalo pri praci na letadlech ze jsem ulozil texturu do veliskoti kterou fsko proste nenacetlo. Zkus pouze preulozit originalni textury do dxt. I to vyrazne pomuze zvysit rychlost jejich zoobrazovani....
 

Re: Re: Re: Kdo se vyznate v uprave textur II ...........   27. 5. 2004 / 10:25
Tragédie v JRD
Puvodni PMDG textury jsou IMHO uz v DXT takze tim nic neziska....
 

Re: Kdo se vyznate v uprave textur II ...........   27. 5. 2004 / 09:24
MilanP
zkus program DXT2BMP tam si vyexportujes alpha kanal z originalni textury do podoby .bmp souboru, upravis si ty textury a alpha kanal na ty upravy zase naexportujers. Ulozis to pak cele do pozadovaneho formatu (treba DXT3).
 

Re: Kdo se vyznate v uprave textur II ...........   27. 5. 2004 / 09:41
Totti10
.........diky vsem za rady - du to zkusit dal a pak kdyztak dam zas vedet

 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ