| | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 28. 4. 2009 / 13:50 | |
| | Na stránce http://kuknamys.sweb.cz/09_Su-35/SU-35.htm jsem si pro potřeby stavby svého domácího kokpitu dovolil shrnout mě dostupné informace o kokpitu letounu SU-35. Pokud by někdo ze zde přítomných znal či vlastnil více informací o tomto kokpitu (případně byl v "googlování" povolanější než moje maličkost) a byl by ochoten se o ně podělit - byl bych mu vděčný.
A jedna kvízová otázka, kterou se až skoro stydím pokládat. Já osobně nemám nejmenší tušení kterým ovládacím prvkem se vysunují v kabině sůčka 35 resp. 27 přistávací klapky. Typoval bych to na tlačítka v blízkosti případně přímo na přípusti plynu, ale to jenom hádám z ruky. Nemáte někdo přesnější informaci ? |
| |
|
| | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 28. 4. 2009 / 15:57 | |
| | Tuším, že to jsou ty tři přepínače pod plynovou pákou (noski krila). Je tam přepínání režimu automatiky na ruční a ruční přepínač klapek.Ještě tam někde bude něco jako vypínání omezuovače úhlu náběhu. |
| |
|
| | | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 28. 4. 2009 / 16:55 | |
| | Moc díky za tip. To vypadá jako opravdu správné řešení |
| |
|
| | | | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 28. 4. 2009 / 17:05 | |
| | Prosím Tě, ale to co jsem psal, platí pouze pro klasickou 27 a 33.
U nových verzí to bude určitě jinak. |
| |
|
| | | | | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 28. 4. 2009 / 17:34 | |
| | Jsem si toho vědom. Ale je lepší použít informace byť ze starší verze, než si vymýšlet naprosté nesmysly. Šance, že na nové verzi bude řešení částečně obdobné, tu přece jenom jistá je Díky za upozornění. |
| |
|
| | | | | | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 28. 4. 2009 / 21:41 | |
| | Michale, ty jsi šílenec
Dotáhl bych do konce ještě HUD. Onehdá jsem dělal doma pokusy s klasickým černobílým CRTéčkem a kusem čirého skla. Výsledek byl překvapivě dobrý, konstrukce velmi jednoduchá a efektní |
| |
|
| | | | | | | | Prosba o informace o kokpitu SU-35 30. 4. 2009 / 08:05 | |
| | Ahoj, díky za tip. Já jsem vykonal nedávno přesně stejný pokus a zařadil jsem si HUD na seznam "MUSIM UDELAT". Jen ten seznam je kapku dlouhej, ale je to tam
Jinak jsem zkoušel HUD na simulátoru raketoplánu (byť jen na monitoru krajiny) a byl jsem doslova a do písmene šokovaný jak významně se ihned zlepšil přistávací manévr. Kontrolovat rychlost a výšku před přistáním dole na přístrojích, to je vážně odvádí zbytečně spousty pozornosti nežádoucím směrem. HUD je vážně docela užitečná blbůstka a od této chvíle se už nesměji obrázkům jejich aplikace do civilních letadel |
| |
|
|