ad 1) nebudu komentovat, ty ze svýho omezenýho pohledu nemáš ani páru o tom, proč jsem tě nechal dvakrát přelítnout.. Mimochodem, žádný LLZ only přiblížení jsem ti nepovoloval. Já ti povolil ILS/DME. dvakrát. Jestli neslyšíš rozdíl mezi ILS/DME a LLZ only, tak by sis měl zajít na ušní...
ad 2) tohle je vyloženě popichující otázka.. věděl jsem, že LLZ mineš, letěl jsi od jihu a rovnou jsem ti dal kurz 160. Když neumíš číst z HSI, kde máš osu namalovanou, to je tvůj problém. Na informace podobnýho typu jsem neměl čas. Nehledě na fakt, že povolení z kurzu 160 na ILS jsi dostal, takže to, že nalítneš z druhý strany je info navíc, který tě nemusí zajímat, efekt je stejnej = nalítnutí ILS.
ad 3) Nevim, co ti dal věžník, vycházím z toho, co bylo ve stripu a byť je on matlák, bo toho za ten večer zvojtil až až, tak věřím primárně tomu, co je napsaný ve stripu. Tam bylo Bodal2G. Napsal jsem ti po chatu, tvoje odpověď byla do frekvence, a to sice způsobem, že se chceš zeptat, proč jsi nedostal odletovku Bodal2G, když je pro TP a místo toho jsi dostal odletovku jetovou. Jestliže někdo něco s tebou řeší po soukromém chatu, má pro to nejspíš důvod. Evidentně jsi byl nasranej, že jsi přelítnul LLZ na prvním přiblížení, tak sis mě chtěl vychutnat veřejně, proto jsem vylítnul. Na hrubej pytel, hrubá záplata.
ad 4) Aviate-navigate-communicate ... jj.. teoreticky to máš zmáknutý.. praxe je horší. Jestliže pilot není od toho, aby "za letu něco s někým řešil", tak proč ses ptal, že jsi nedostal info o tom, že budeš nalítávat LLZ z druhý strany..? proč ses začal vyptávat, že jsi nedostal Bodal2G, když je to odletovka pro vrtule..? V bodě 4 tvýho románu si odporuješ s bodem 3. Nejdřív si utřiď myšlenky, pak pindej.
ad 5) opět odporuješ bodu 3. Neměl ses na nic ptát, když teda ctíš pravidlo aviate-navigate-communicate.. až budeš lítat bezchybně, tak pak pruď..
ad 6) utrhoval..? utrhnul jsem se akorát na tebe z důvodů popsaných výše, důsledkem příčin popsaných o jeden příspěvek před tím. Tys tomu celýmu večeru dal "třešničku na dortík".
ad 7) já nic nehodnotil. stejně jako já nemám hodnotit chyby pilota - podle tebe - tak ty nehodnoť chyby ATCo, protože ze svýho minivýhledu nemáš ani páru, co všechno se za radarem odehrává, kor na ACC, když je obsazená jen jedna regionální APP, v LKPR sedí mládenec, který dělá i základní chyby, do toho hromada koordinace, vektorování v LKTB apod. Takže si laskavě nech své soudy a hlavně přiblblý kecy od cesty. |
|