FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 20. 5. 2024, svátek má Zbýšek Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ai zase ve vzduchu.. Jeden příspěvek | Celý strom
Ai zase ve vzduchu..   25. 5. 2004 / 10:52
OK-EUU46   
Vite si nekdo rady s temi AI pojizdejicimi ve vzduchu. Uz je mam na zemi kdyz FS vygeneruje provoz z bgl ,ale jakmile letadlo pristane je uz zase 30 m nad zemi.. Takze mam ted letadla ve dvou patrech. Na zemi i ve vzduchu. ach jo..
 

Re: Ai zase ve vzduchu..   25. 5. 2004 / 16:13
Cesmina
Jde o Benešov , že v default je výška 1322 stop , u tebe 1265 stop

stáhni si soubor jabbgl_134445.zip z AVSIM , otevři

....\Scenery\EURW\scenery\AP951140.BGL

a uprav výšku na 1265 a bude to v pohodě. Nevíš proč mi padá FS při otevření tvého LKTA , dělá to soubor tabor_5.bgl. Stačí se v letu jen přiblížit k Táboru (jak ta liška v lidové písni) a jsi z FS bez varování venku. Myslel jsem , že se to s něčím tluče , ale dělá to i na čisté kopii FS
Vláďa
 

Re: Re: Ai zase ve vzduchu..   26. 5. 2004 / 00:59
OK-EUU46   
To jsem udelal a letadla pred letem mam na zemi a po letu ne. Toeb sedi i po letu? Co pozivas za system? Pokud Win98 tak to pada ...s tim asi tezko neco udelat..
 

Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu..   26. 5. 2004 / 06:07
Cesmina
Podstatné je mít u všech elementů v AFCADU jak ve tvém , tak v základním (nastavit přes JABBGL) stejnou výšku , to je pro LKBE přesně 1265,1 ft , pro JABBGL 385,65 m , pracuje to tak , že když posadí AI letadlo na letiště , bere výšku ze základního souboru a když přilétá tak z tvého modifikovaného souboru - JE TO NA PALICI

Jinak k tomu Táboru - mám XP Home SR1 a padá to stejně

 

Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 00:46
Kobos   
VYSKA v jabgl a vyska v afcadu musi byt stejna, a ted POZOR jedna VELICE dulezita vec!!: V TTools compilovat airports a najit LKBE posledni cislo je vyska letiste tu je treba zmnenint na stejnou jako je v afcadu a v jaabgl. a pak to poslat spatky do simulatoru.to je celej problem ..trvalo mi to nekolik tydny nez sem na to prisel delalo mi to sami co Karlovy pri startu letadla na zemi pri pristani 30 metru ve vzduchu ted to mam v pohode starujou i pristavaji na zemi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 06:25
Cesmina
S tím TTOOLS bych řekl , že to asi nebude pravda , používá výšku letiště je pro přiblížení , +- 100 metrů nemá žádný vliv. Jen když to přeženeš a dáš rozdíl třeba 1000 m . tak to letadlo prostě nepřistane a přeletí. Podstatné jsou výšky v základním a modifikovaném letišti
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 06:45
Cesmina
Potvrzeno , dal jsem výšku 1800 ft a přistál jako malina

Vláďa
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 10:04
Tragédie v JRD
Jj.. je to tak ... ta vyska je pouzivana pouze pro ucely priblizeni na pristani ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 13:27
Marky Parky   
Panove tohle se mi moc nelibi.... spis nez ze by FSka brala vysku ze dvou mist v simulatoru se mi zda, ze Lee Swordy na neco v AFCADu neprisel a neimplementoval.

Nemam ted moc casu si s tim hrat, nemohl by to nekdo otestovat na LKPR AFD 2.1? Ty jsou psane rucne a obsahuji zcela urcite vsechna potrebna data pro letiste ( narozdil od BGL vytvorenych AFCADem ),. Zkuste nekdo pls jestli i tam se projevi pripadne zmeny vysky letiste v obou soubrech nebo jestli pro slusne chovani staci mit korektne napsana AFD data...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 13:32
Tragédie v JRD
Muzu tstnout az o vikendu ...

ono vubec AI traffic je vec sama pro sebe.. vylozene z toho jak to funguje, je videt, jak je to (AI traffic) "dolatane" horkou jehlou k Fsce ... v FS2002 to bylo dosti markantni, v FS2004 uz je to znat mene...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 13:47
OK-EUU46   
Mam novou informaci, ze jabbgl je knicemu. Staci mit v FS dvakrat nahrany. Afcad.bgl a je to..Mam ho v addon scenery a pak v scenery/world/scenery . Jabbgl puvodni a sedi na zemi ted i potom.. parada. konecne...Hura
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ai zase ve vzduchu.. HA!! vyreseno!!!   28. 5. 2004 / 16:50
Cesmina
I to je možnost , tak jsem to dělal , než bylo JABBgl, akorát , že v tom časem budeš mít značný bordel
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ