|  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 30. 4. 2009 / 23:33 | |
|  | Ahoj, dneska jsem si pořídil battlefield 1945 a zjistil jsem že, co se týče reality ovládání třeba mustanga je hodně blízké skutečnosti třeba s přistáním Z-43 . Když třeba jdu na přistání tak mi to příde víc reálné než FS. Neumím si to vysvětlit ale asi to bude tím, že se ovládá myší. Co si o tom myslíte? |
| |
|
 |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 30. 4. 2009 / 23:36 | |
|  | 43 a mustang? podobný? nedal ti dneska někdo koštětem po hlavě?  |
| |
|
 |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 30. 4. 2009 / 23:40 | |
|  | tak Battlefield je asi poslední hra o které bych říkal, že má realistický chování letadel  |
| |
|
 |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 30. 4. 2009 / 23:58 | |
|  | Dneska se asi hodně oslavovalo  |
| |
|
 |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 09:01 | |
|  | | Battlefield neznám, ale FS je v tom případě asi tak předposlední hra, o které by bylo možno říci, že má realistické chování malých letadel typu Z-43. |
| |
|
 |  |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 09:49 | |
|  | Jednoduše řečeno... letadlo je schopno zastavit při přistání na cca 1/2 své délky, na zemi s tím můžeš couvat a při letu se to chová jak papírová hračka  |
| |
|
 |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 07:04 | |
|  | | V reálu se letadlo ovládá myší, že ti to dává pocit realičnosti??? |
| |
|
 |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 09:29 | |
|  | | Kroutím hlavou. Je ale pravda, že v některých neleteckých hrách to zvládli celkem dobře. Třeba Flashpoint nebo ARMA jsou válečný simulátory a létání je tam zahrnuto velmi obstojně. Proti tomu létání v GTA San Andreas je sice použitelný, ale šíleně moc zjednodušený a tak nějak potrhlý. |
| |
|
 |  |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 10:59 | |
|  | Ono se opravdu nedá čekat, že ve hře, kde není létání hlavním prvkem, bude zvládnuté nějak dobře, když to není dokonalé ani v simulátorech, které se na létání specializují. U těch neleteckých spíš jde o hratelnost a zábavu, protože většina hráčů akčních nebo válečných stříleček nemá o létání ani páru a kvalitní letový model by ani nezvládli. A to asi může některým kolegům připadat jako větší realitičnost, protože se s tím třeba hned nerozplácnou o zem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 13:09 | |
|  | Však realističnost znamená právě rozflákat to o zem  |
| |
|
 |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 11:45 | |
|  | joooo... flaška vodky nebo vína, to je občas pěkná svíňa.
Borek by mohl vyprávět že cheche.. |
| |
|
 |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 15:26 | |
|  | Nemyslel jsem to tak do slova. Jen mi přišlo přistání trochu reálný. Když jsem před dráhou trochu přibrždil (přitáhl) a i ten zvuk mi přijde trochu reálnější. (je pravda, že jsem jedno v sobě měl) 
|
| |
|
 |  |  |  |  | | FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) 1. 5. 2009 / 18:42 | |
|  | A jaký realičný zvuk to vydalo, když jsi přibrždil?
bylo by možná zajímavé jej někam postnout ve srozumitelném formátu, třeba MP3, abychom to mohli posoudit (tu realičnost toho zvuku...) |
| |
|
|