FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 31. 10. 2025, svátek má Štěpánka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání) Jeden příspěvek | Celý strom
FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   30. 4. 2009 / 23:33
Bjorn
Ahoj, dneska jsem si pořídil battlefield 1945 a zjistil jsem že, co se týče reality ovládání třeba mustanga je hodně blízké skutečnosti třeba s přistáním Z-43 . Když třeba jdu na přistání tak mi to příde víc reálné než FS. Neumím si to vysvětlit ale asi to bude tím, že se ovládá myší. Co si o tom myslíte?
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   30. 4. 2009 / 23:36
MiG-21MFN
43 a mustang? podobný? nedal ti dneska někdo koštětem po hlavě?
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   30. 4. 2009 / 23:40
Štěpán Obrovský
tak Battlefield je asi poslední hra o které bych říkal, že má realistický chování letadel
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   30. 4. 2009 / 23:58
FSPilot   
Dneska se asi hodně oslavovalo
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 09:01
SONP   
Battlefield neznám, ale FS je v tom případě asi tak předposlední hra, o které by bylo možno říci, že má realistické chování malých letadel typu Z-43.
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 09:49
FSPilot   
Jednoduše řečeno... letadlo je schopno zastavit při přistání na cca 1/2 své délky, na zemi s tím můžeš couvat a při letu se to chová jak papírová hračka
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 07:04
Luděk Ch.
V reálu se letadlo ovládá myší, že ti to dává pocit realičnosti???
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 09:29
Gripen
Kroutím hlavou. Je ale pravda, že v některých neleteckých hrách to zvládli celkem dobře. Třeba Flashpoint nebo ARMA jsou válečný simulátory a létání je tam zahrnuto velmi obstojně. Proti tomu létání v GTA San Andreas je sice použitelný, ale šíleně moc zjednodušený a tak nějak potrhlý.
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 10:59
Luděk Ch.
Ono se opravdu nedá čekat, že ve hře, kde není létání hlavním prvkem, bude zvládnuté nějak dobře, když to není dokonalé ani v simulátorech, které se na létání specializují. U těch neleteckých spíš jde o hratelnost a zábavu, protože většina hráčů akčních nebo válečných stříleček nemá o létání ani páru a kvalitní letový model by ani nezvládli. A to asi může některým kolegům připadat jako větší realitičnost, protože se s tím třeba hned nerozplácnou o zem
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 13:09
FSPilot   
Však realističnost znamená právě rozflákat to o zem
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 11:45
Cirrus/Pindra
joooo... flaška vodky nebo vína, to je občas pěkná svíňa.

Borek by mohl vyprávět že cheche..
   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 15:26
Bjorn
Nemyslel jsem to tak do slova. Jen mi přišlo přistání trochu reálný. Když jsem před dráhou trochu přibrždil (přitáhl) a i ten zvuk mi přijde trochu reálnější. (je pravda, že jsem jedno v sobě měl)

   Seznam příspěvků  

FS2004 vs Battlefield 1945 (realičnost letání)   1. 5. 2009 / 18:42
kuma   
A jaký realičný zvuk to vydalo, když jsi přibrždil?

bylo by možná zajímavé jej někam postnout ve srozumitelném formátu, třeba MP3, abychom to mohli posoudit (tu realičnost toho zvuku...)
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ