FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 5. 2024, svátek má Aneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vetron s motorom Jeden příspěvek | Celý strom
Vetron s motorom   2. 5. 2009 / 22:25
Filip Ivaška
Chcem sa spytat pod aku licenciu spada motorovy vetron? Staci na to klasicky GLD?
Nieco taketo mam na mysli http://www.pbsvb.cz/img/aktuality/blanik_tj100.jpg
 

Vetron s motorom   2. 5. 2009 / 22:36
Nadomnou zem...
zalezi od typu motoru - pokial je to doletovy motor - tzv. turbo - cize motor bez startera a bez ovladania pripuste (konstatne otacky) , staci mat GLD licenciu . Pokial ide o motor s vlastnym starterom , schopny samostatneho vzletu z VPD a ovladanim pripuste , je treba mat to TMG ...
 

Vetron s motorom   2. 5. 2009 / 23:08
Filip Ivaška
OK dakujem za odpovede
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 11:48
nimbo
Aj turbo ti odštartuje z dostatočne dlhej dráhy. A, že by si na M-kový motor potreboval TMG sa mi moc nezdá.
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 08:02
maskot
Na tohoto Blanika čo je na obrazku potrebujes absolvovat TOP GUN Viete niekto ake ma parametre ten Blanik s jetom ? Rozhodne zaujmavy napad.
V zasade si dostal spravne odpovede.
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 09:51
kosata
To nvm, ale tenhle Blanik byl myslim specialne upravenej na dosazeni vyskoveho rekordu. Nedavno o nem psali v nejakym casopise, ale ted si nevzpomenu...
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:33
Mak158474   
nn byl to jen test co to s tim udělá (s jetem) a nevím prostě asi jen zkoušeli bylo to v L+K mam dojem
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 11:35
kosata
Nn, našel jsem ten časák a bylo to v AeroHobby (L+K možná taky, to jsem dlouho nečetl...)
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:34
Nadomnou zem...
Nie , bolo to inak , ten vyskovy rekord je len ceresnicka na torte. tento blanik bol pouzity ako skusobna pre motor ktory je na nom , pokial viem tak motor ma neskor byt pouzity pre bezpilotne lietadla alebo cosi take
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:23
Laco Z.
http://www.youtube.com/watch?v=MZjYJQ8JAZA&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eletiskoholic%2Esk%2Fletiste%2Fview%2Ephp%3Fnazevclanku%3Dvideo%2Dzkusebniho%2Dletu%2Dblanika%26cisloclanku%3D2009020005&feature=player_embedded
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 10:59
MiG-21MFN
to je škoda, že sem přišel o ty videa, když ho zalítávali. na průlety šel tak v metru, metru a půl. a v horizontu se musí jít na brzdách, jinak by to překročilo maximálku. a teď tam chudáček leží zaprášenej v hangáru a neštěkne po něm ani pes
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 12:57
Jakub Edr
To lítá nádherně.
A nejvíc mně překvapilo, že ten motor má jenom 20kg
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 16:32
maskot
je letu schopný? Alebo ma poskodenú kostru a je off? To video co je na nete je super. Kolko s tym nalietali hodin nevies nahodou? Skoda takeho eroplanu aby nelietal.
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 17:49
MiG-21MFN
podle mě je letuschopný, jen asi zrovna nemaj co testovat kdyby byl dolítanej, tak to složej a odvezou a neplatí za hangárování
 

BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 12:15
David Šollar   
BTW: co je to tam za andulku , neni to nahodou AN-3 ?
 

BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 14:00
MiG-21MFN
ne. je to 2ka. nevím co tam je, ale vzhledem k tomu, že je to lkji, tak to muže bejt jedině GIC nebo PYA
 

BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 14:53
David Šollar   
na tom videu to vypadá jako že to má turbovrtulák než hvězdicovej motor ... z toho jsem měl dojem že se může jednat o AN-3
 

BTW Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 17:50
MiG-21MFN
no a je to žlutý nebo modrobílý? nechce se mi na to koukat na celý
 

Vetron s motorom   3. 5. 2009 / 12:57
Jakub Edr
Konkrátně tohle je typ experimental.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ