Ahoj Dalibore,
 
 
Když jsem tohle loni zkoumal při tvorbě Prahy a Krumlova v FS2002, tak mi vyšlo, že,
 
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL
 
=19 - znamená zobrazení v FS maximálně jako v  LOD9,   
 
=21 - znamená zobrazení maximáně jako LOD11, čili    
 
=22 - by znamenalo LOD12.
 
 
Ono teda ten LOD11 už je také paráda a zároveň záhul pro CPU, 
 
 
Nicméně na ten tvůj  bgl bych se taky velmi rád podíval . a z čeho's to stvořil, klikal jsi vrstevnice jako já Marky?,
 
 
Ale pozor, toto nastavení ovlivnuje ještě další důležité věci v FS !!! :
 
dobré - když uděláš "flat" řeky či jezera, tak ho FS  vykreslí v tom nastaveném  rozlišení, které máš v Ter-max-level
 
ošemetné - FS2004 má novinku - aut. snížení hladin potoků a říček /stream/ , o 10m !!! pod úroven terénu. Toto nevypadá  nijak divoce, když je Max-ter-lev těch =19, neb FS vykreslí tomu streamu mírné - široké koryto. Když dáš Max-ter-lev na=21 či 22, bude mít každý stream  10m hluboký úzký "kaňon". 
 
Protože mám sám nastaveno Max-ter-lev=20, opravil jsem ty kaňony všech potoků i potůčků:
 
- v souboru    terrain.cfg
 
- sekce  [texture.1024] a [texture.1025] 
 
- položka offset = -10   /10m pod okolní terén/ jsem dal na hodnotu -2
 
to už není tak divoké údolí při šířce 2 x 9,6, či 19,2 či 38,4m.
 
 
Tohoto efektu, by šlo využít při G2k4 práci tak, že by se domluvilo  při tvorbě Cellů cílené vyhrazené použití streamů 1024 a streamů 1025 , jeden na nízkobřehové potoky  a druhý na regulované úseky  hlubokým břežním korytem  v městech.
 
Muselo by to být domluveno, který  bude který, aby si uživatelé jeden z nich nastavili ve svých FS na hluboký třeba -5m  a druhý na mělký třeba -1m.
 
 
/ Letos jsem toto vše  testoval v FS2k4 a bylo to stejné, jako  v 2k2/
 
 
 
 
 |  
  |