|   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 15:57 |  |  
  |    |  Ahoj, 
 
někde jsem kdysi četl, že existuje prográmek, který nějakým způsobem dokáže ve změti textur (orto) najít podle polohy letadla v FS ten správný čtverec. Nevíte jestli to opravdu existuje, kde se to dá stáhnout? 
 
Mám FS9. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 17:00 |  |  
  |    |  | No teoreticky (nezkousel jsem to) : program AgenT by mel umet najit prislusnou texturu podle zem. souradnic a v FS lze take zapnout rezim zobrazeni zem. souradnic. Mozna by to slo takto ? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 17:23 |  |  
  |    |  | Pokial sa nemylim, cesmina tu zverejnil nejaku ulitku, ktora by ti mala pomoct vyhladat stvorec z FS. S pomocou suradnic tusim. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 18:26 |  |  
  |    |  | buď pomocí AGent (open by coordinates) nebo program IdentifyTile |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 18:32 |  |  
  |    |  Díky všem. 
 
Já si teď začal hrát s annotator z FS2004 SDK. Měl bych zkusit ten AgenT? Nechám si poradit od zkušených... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 18:48 |  |  
  |    |  Určitě ho zkus, já si s AgenTem hraji od začátku týdne a jde to významně lépe než s annotatorem. Zatím annotator stále používám na kopírování velkého množství budov a zbytek dělám AgenTem. 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 19:08 |  |  
  |    |  | Kde se dá sehnat ten AGenT? Hledám a nenacházím... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Tvorba autogenu - jak najít "čtverec", který chci?   5. 5. 2009 / 19:45 |  |  
  |    |  | Už mám! Ale byla to fuška. Díky. |  
  |   |  
 
  |  
  |