FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 14. 12. 2025, svátek má Lýdie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GMAX & Airport (SceneGenX) Jeden příspěvek | Celý strom
GMAX & Airport (SceneGenX)   2. 6. 2004 / 23:25
Ray
Cus,
protoze letiste (vesmes pohybove plochy) kreslim v APW resp SceneGenX a objekty v GMAXu mel jsem problem, jak v APW napojit veci k objektum, kdyz nevim, kde presne jsou.
Proto jsem si udelal GMAX script, ktery mi vygeneruje z objektu definici, ktera se da vlozit do APT souboru a v APW to potom vidim jako building.
Bohuzel free verze GMAXU neumi pracovat se soubory, takze je vystup scriptu smerovan do script listeneru. Od tamtud je to potreba zkopirovat treba do notepadu, odstranit vsechny uvozovky a tecky nahradit carkama. Pak se to vlozi do APT souboru pred "FIN".
V APT je to pred kompilaci potreba schovat (ve vlastnostech objektu dat Hidden) nebo smazat. Problem je trochu v tom, ze APW bere rozmer pouze v celych metrech, coz generuje nejakou nepresnost a nici objekty s velikosti do 1m. Je take potreba mit stejny referencni bod v APT i GMAXu - ja pouzivam ARP (v GMAXu = pocatek souradnic)
Script je odladen pouze na tom, co pouzivam, takze urcite neni chybovzdorny, takze pokud to chcete zkusit, tak zalohovat, zalohovat...

Tady je ten script, pokud se bude nekomu hodit :

for o in objects do
(
rr=o.rotation.z_rotation
rotate o -rr z_axis

length = (o.max.y - o.min.y) as string
width = (o.max.x - o.min.x) as string
height = (o.max.z - o.min.z) as string
px=(o.center[1]) as string
py=(o.center[2]) as string
pz=(o.center[3]) as string
rotate o rr z_axis
print ("BUILDING GMAX_" + o.name)
print "-ACTIVE = True"
print "-DISPLAY = 5 255 255"
print ("-POSX = "+px)
print ("-POSY = "+py)
print ("-LONGUEUR = " + length)
print ("-LARGEUR = " + width)
print "-HAUTEUR = 5"
print "-TYPE = 00000"
print ("-ORIENTATION = " + rr as string)
print "-PITCH = 0"
print "-BANK = 0"
print ("-ORIENTATION = " + rr as string)
print "-ALTITUDE = 0 M AGL"
print "-DETAIL = 1"
print ("-COMMENT = GMAX_" + o.name + "_Material:" + o.material as string )
print "-ADVTYPE = 0"
print "-ROOFTYPE = 0"
print "-ADVLEVEL1 = 10 0 256 256 256"
print "-ADVLEVEL2 = 10 0 256 256 256"
print "-ADVLEVEL3 = 10 0 256 256 256"
print "-ADVROOF = 10 0 256 256 256"
print "-ADVOTHER = 0 0 0"
Print ""
)


Radek
 

Re: GMAX & Airport (SceneGenX)   2. 6. 2004 / 23:47
Cesmina
Já tedy jsem se k modelování v GMAxu ještě nedopracoval , i když se k tomu už delší dobu chystám , ale tento systém mi připadá poněkud "přes ruku" , nebylo by lepší vytvořit ty objekty jako knihovní BGL a přes Scenegenx je tam nacpat jako klasické knihovní objekty přímo do XML ???
 

Re: Re: GMAX & Airport (SceneGenX)   2. 6. 2004 / 23:59
Ray
jj, urcite by bylo, ale nejak se mi nezadarilo:
a) nevim, jak pridat nove objekty tak, aby mi je SceneGenX nabidnul
b) kdyz vytvorim 3d obj v SceneGenX na zaklade knihovniho objektu, tak se mi tam pouze objevi ctverecek, jako ze tam neco je, ale uplne to ignoruje tvar a velikost

Je fakt, ze ten muj skriptik, take vse pouze "zobdelnikuje", ale docela se z toho da vychazet, pokud nejde o prilis slozite tvary, ale na tom by se dalo jeste zapracovat (i kdyz pro me hokus pokusy na LKRO to zatim staci
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ