FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 9. 9. 2025, svátek má Daniela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rozliseni textur Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Rozliseni textur   2. 6. 2004 / 23:52
Ray
no tak mam dalsi poznatek, ale jsem z toho jeste vice zmateny:
Kdyz objekty posunu vedle hangaru (tj. blize k APT), tak je sice porad textura rozmazla, ale uz funguje crash. Pokud jsem hodil objekty blizko k APT, tak vari i textura i Crash. Zkousel jsem i udelat clone, ale nezabralo to.
s BGL z GMAXu pouzivam i BGL z Airpotu s definici Scenery letiste a RWY. Mam tam definovany i exclude, flattern a surface poly, ale myslim, ze jak totalne nefunkcni, tak uplne funkcni umisteni budov spolehlive a s rezervou lezi uvnitr vsech.
Napada vas neco?
Dik
Radek
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ