FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax odřezávání oběktů Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:03
Juralet
Dobrý den
Chtěl bych udělat okap v Gmax-u a nevím jak se odřezávají části oběktů. Prosím poraďte. Děkuji za odpověď
 

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:08
Aardvark   
O co že ti přesně jde?
 

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:11
Juralet
Když udělám dutou tyčku, tak chci udělat jakoby koryto a potřebuju vědět jak na to. Prostě odstranit vrchní část trubky.
 

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:15
Lukas.wz   
Jsem s tím dlouho nedělal, tže ti to neřeknu krok po kroku, ale stačí "rozsvítit" všechny body a ty přebytečný prostě smazat..

Někde vpravo kliknout na tlačítko, kde jsou tři červený tečky.. Tím se ti rozsvítěj..
 

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:18
Lukas.wz   
http://www.homepages.mcb.net/bones/04fs/scenery/design/GMax%20Basics.htm
 

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:22
Juralet
jj jde to. Jen mě to nenapadlo a díky za rodu.
 

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:21
Aardvark   
Jo, no to je normální operace v Edit mesh.
Uděláš válec, přepneš na editable mesh, vybereš všechny body horního půlkruhu a zmáčkneš delete. Pak přepni na tlačítko polygonů a vyber všechny, sjeď na tom panelu vpravo dolů a tam najdi surface properities a vyber Flip normals. Tak dostaneš dutý korýtko
 1x  

Gmax odřezávání oběktů   14. 5. 2009 / 19:31
Juralet
Ale to Flip normals tam nikde neni, kde to přesně je???
 

Gmax odřezávání objektů   14. 5. 2009 / 19:37
Aardvark   
60857 B / 600 x 480 / ukaz1.JPG
16053 B / 183 x 433 / ukaz2.JPG
 

Gmax odřezávání objektů   14. 5. 2009 / 19:39
Juralet
to tam vůbec nemám. Jak to tam mám dát???
 

Gmax odřezávání objektů   14. 5. 2009 / 19:44
Aardvark   
Klikneš na to těleso pravým tlačítkem, zmáčkneš convert to Editable mesh, koukneš do toho pravýho sloupce, zmáčkneš červenej čtvereček (polygon), vybereš polygony na tělesu (držet levý tlačítko na myši a to těleso dostat do toho obdélníku co ti kurzor nakreslí) a pak v tom pravým panelu pomocí kolečka na myši sjedeš v tom sloupci až dolů, kde najdeš políčko Flip.
 

Gmax odřezávání objektů   14. 5. 2009 / 19:52
Juralet
jo jasně už to mám dík
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ