FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tak to chodí u leteckých mechaniků! Jeden příspěvek | Celý strom
Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 19:51
Johnny pilot   
Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. A mechanici si to přečtou a zjednají nápravu a pak do formuláře napíšou, co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní humor....

Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chuťovky zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení:


Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
Řešení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.


Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.


Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.
Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.


Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci...
Mechanik dopsal: byli objednáni živý brouci.


Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m/min.
Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.


Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.


Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.


Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.
Mechanik: podezření je správné.


Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.


Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.


Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.
Mechanik: byla namontována kočka.


Zapsaný problém: Zpod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky, jakoby trpaslík bouchal na něco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.

 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 19:56
Matt
LOL
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 20:10
Lukas.wz   
Dobré by bylo, kdyby někdo vymyslel něco zase nového..
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 20:19
Tragédie v JRD
ale je hezky, jak se to tu objevuje s zeleznou pravidelnosti. naposled se tu ty same vtipy objeviyl skoro presne pred rokem ... 24.5.2008, pred tim se tu ty same vtipy objevily 24.5.2007, pred tim 26.5.2005.

 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 22:02
Lukas.wz   
Bych si podle toho mohl řídit hodinky.. Ok, tak jen kalendář..
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 20:01
molek
Staré, ale dobré...
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   14. 5. 2009 / 21:00
tonde   
....oznameno uklizeckam.....
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 07:39
Kachna   
Asi tak, ono někdy korekně odpovědět do "závadovky" chce hodně sebezapření. Někdy si o takovou odpověď zápis přímo říká. Většinou je problém spíš v kabinovce, než v Technical logbooku, protože většina pilotů jsou staří aeroklubáci, tak přeci jen vědí, co a jak. Co od letadla čekat a umí s ím zacházet a mají i špetku technického vzdělání. Ale když někdo, kdo přijde z ulice a má potřebu sdělit, že se zranil při odjiš´tování čepu, který odjišťoval špatně a toto zapíše do závadovky, tak to je pak na pováženou. Pak jsou dobré závady typu "tohle je špinavé", přičemž letadlo od uklízeček přebírá VK a do závadovky to vůbec nepatří. A takových věcí je spoustu,...
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 08:13
Gunterr   
Vydejte taky něco, prosím Ať taky víme, jak to chodí i u nás
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 08:14
Toomitsch
A opravdu o to stojis?
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 08:16
Gunterr   
A proč by ne - sranda musí bejt, i kdyby na chleba nebylo, ne? Nebo jsem někde něco "prošvihl"?
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 08:20
orlík
Je otázka, jak dlouho ještě budou staří aeroklubáci tvořit většinu pilotů. Když vidím mladé, ambiciozní a sebevědomé, co létají ve školách "aby si brzy sedli zatím do pravý sedačky v Boeingu" a při tom ani moc netuší proč se ta vrtule vepředu točí, natož proč to letadlo drží ve vzduchu, tak si myslím, že nás brzo mechanici budou moci pobavit ještě vtipnějšími zápisy.
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 08:23
Sláva
Mne se hrozne libila improvizace (resp. nevim, do jake miry je to standardni postup), kdyz jsem brigadnicil na Ruzyni a zjistil, ze je mokry sedak sedacky. Mechanik sedak vzal a sel ho ususit k APU
 

Tak to chodí u leteckých mechaniků!   15. 5. 2009 / 08:39
xWing   
Standartni postup prece, to nevis ?
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ