|  |  | TU154 17. 5. 2009 / 13:48 | |
|  | Dobrý den mám problém na Tu-154 od Project Tupolev nedaří se mi aby mi při naladěném VORu ukazoval HSI kurz na VOR, VOR je naladěný DME ukazuje vzdálenost, ale HSI nereaguje. Projel jsem to podle manuálu ale nic.
Dále by mě zajímalo na co všechno je připojena kontrolka "vzlet zakázán" nemůžu se ji zbavit, vše podle manuálu pečlivě nastaveno, přesto však je někde chyba teda určitě někde u mě, proto by mě zajímalo co vše tuto kontrolku ovlivňuje.
Dík |
| |
|
 |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 14:38 | |
|  | | |
|
 |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 15:14 | |
|  | Ad kontrolka, musis provest vsechno, co je v checklistech. Nech je automaticky projet vsechny a uvidis, u ceho se zastavi. Pak se muzes ptat dal a konkretneji. |
| |
|
 |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 16:05 | |
|  | To sice ano ale predce neni napojena na uplne vsechno co je v checklistu... Třeba v checklistu je Magnetofon - zapnut ten snad kontrolka ke vzletu nepřipraven nesleduje, nebo sleduje úplně všechno? |
| |
|
 |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 17:17 | |
|  | Jsou věci který propustí, ale ty podstatnější jako: klapky, prohřátí motorů, mod příďáku 13 stupňů apod. ne. |
| |
|
 |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 17:54 | |
|  | Tak to nevim, ale zni to logicky. Resil jsem tohle taky a problem byl v ABSU. Nebo by to mohly bejt pitotky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 19:26 | |
|  | Myslíte že by to mohlo reagovat na vyhřívání pitotek? Ty bezprostředně vzlet neovlivňují když tedy není kolem nuly nebo - |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 19:32 | |
|  | U 154 se Pitotky zapínaly na celou dobu letu.Teď si nejsem jistý ale je možné že mají na signalizaci "VZ" vliv. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 19:34 | |
|  | aha to sem nevěděl tak děkuji za info, určitě vyzkouším. |
| |
|
 |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 20:43 | |
|  | Kontrolka k vzletu nepřipraven nezhasne když: není zaplý příďový kolo na malý uhel, nejsou vysunuty klapky na vzlet a bustry břipojeny a jejich krytka zavřená... |
| |
|
 |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 21:08 | |
|  | Tyto tři věci ok, přesto mrcha nezhasla... Co vlastně znamenají prakticky bustry co zajišťují, atd? Omlouvám se jestli je to laický dotaz. |
| |
|
 |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 21:22 | |
|  | posilovače řízení hydraulické |
| |
|
 |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 21:36 | |
|  | Tomáši, k Tůčku je v rámci instalačního balíku kompletní a vyčerpávající dokumentace a dokonce v češtině.Pokud projdeš úvodní tutoriál,nemůžeš udělat žádnou chybu, doletíš z Prahy do Bratislavy a najdeš tam odpovědi na všechny Tvoje dotazy!To není výtka,ale bude to jednodušší než se tady na všechno podrobně ptát!Letu zdar! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 23:24 | |
|  | No právě že úvodním tutoriálém procházím asi po páté a některé věci sem tam nenašel proto se ptám zde. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | TU154 17. 5. 2009 / 23:28 | |
|  | Teď jsem ještě pro jistotu kouknul ale v češtině mám jen tutoriál jinak veškerá dokumentace english nebo rossija  |
| |
|
|