FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pár dotazů ohledně tvorby autogenu. Jeden příspěvek | Celý strom
Pár dotazů ohledně tvorby autogenu.   23. 5. 2009 / 17:54
Reptile   
Ahoj,
maximální počet budov pro FS9 je 300 a myslím, že je nezávislý na počtu ploch s vegetací. Co se týče rozsáhlejších lesů, když nadefinuješ jeden velký polygon, vegetace v něm bude řidší. Mně se osvědčilo použít automatickou detekci lesů (ale chce to pohrát si s nastaveními kontrastu, barvy atd.) a pak už jen ručně opravit drobné chyby (třeba když to vyhodnotí stíny od budov nebo vodní plochy jako les apod.).

Optimalizace z hledoska FPS podle mě není nutná, protože to si každá nastaví ve FS. Takže doporučuju dělat autogen co nejhustší.

Ještě jedna rada ohledně typů budov pro tvorbu v AgenTu:
budovy typu House (červená barva) jsou při menší velikosti vhodné na běžné rodinné nebo řadové domky, při větších rozměrech se pak výsledné budovy podobají nízkým halám, obchoďákům, skladům apod.
Row House (fialová barva) jsou pak dobré na vícepatrové činžáky a to, co by se s rezervou dalo považovat za paneláky (krásné české normalizační paneláky bohužel FS neumí... )

Držím palce při tvorbě
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ